منتقدان درباره فیلم اکشن نو آنجلینا جولی چه می گویند؟

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، آنجلینا جولی با فیلم اکشن و نئو وسترن کسانی که آرزو دارند من بمیرم (Those Who Wish Me Dead) دوباره به سینماها بازگشته و در این مطلب نگاهی به مهم ترین آنالیز های منتشر شده برای این فیلم انداخته ایم.

منتقدان درباره فیلم اکشن نو آنجلینا جولی چه می گویند؟

اگر فیلم مالفیسنت را یک استثنا در نظر بگیریم، آنجلینا جولی طی سال های اخیر هرگز فروغ و موفقیت دهه ابتدایی قرن بیست ویکم را نداشته است. اما کماکان فیلم تازه ای از این بازیگر، تهیه نماینده و کارگردان چهل وشش ساله برای بسیاری از سینمادوستان کنجکاوی برانگیز است. کسانی که آرزو دارند من بمیرم فیلم تازه جولی به کارگردانی تیلور شریدان است که از 45 روز پیش در آمریکا روی پرده رفته و تا به امروز به فروشی در حدود 23 میلیون دلار دست یافته است.

در خلاصه داستان رسمی این فیلم آمده: یک نوجوان وقوع قتلی را مشاهده می نماید و پس از آن دو قاتل داستان در صحرای مونتانا برای کشتن او کوشش می نمایند و در این بین یک آتش سوزی جان همه را تهدید می نماید. آنجلینا جولی در کسانی که آرزو دارند من بمیرم نقش یک آتش نشان را بازی نموده است.

برای کسانی که آرزو دارند من بمیرم در متاکریتیک و راتن تومیتوز بر اساس 41 و 204 آنالیز به ترتیب امتیاز 59 از 100 و 63 از 100 به ثبت رسیده است. بعلاوه امتیاز این فیلم در پایگاه IMDb بر اساس 33 هزار رای 60 از 100 است که این نمرات نشان می دهند با فیلم اکشن متوسطی روبرو هستیم.

گزیده نقدهای فیلم کسانی که آرزو دارند من بمیرم

آنجلیکا جید باستین از وِلچر

  • امتیاز: 90 از 100

کسانی که آرزو دارند من بمیرم یک نئو وسترن ناب و گیراست که صحنه های اکشن آن آدرنالین خون تماشاگر را بالا می برد. تصمیمات زیبایی شناختی کارگردان چشمگیر هستند و ترکیب این موضوع با بازی خوب بازیگران از اثر تازه تیلور شریدان فیلمی سرگرم نماینده ساخته است. مهم تر از تمام این موضوعات، کسانی که آرزو دارند من بمیرم یک بار دیگر ثابت می نماید که چرا آنجلینا جولی یک ستاره است.

رکسانا حدادی از پالیگان

  • امتیاز: 70 از 100

در میان طرح چند خطی داستان، فیلم نامه خشک و شخصیت پردازی مشکل دار فیلم جولی بی عیب و نقص ظاهر می گردد. البته او تنها نکته مثبت فیلم نیست، بلکه در کارگردانی و اجرا هم نقاط روشن و خوبی در کسانی که آرزو دارند من بمیرم وجود دارد، اما جولی شاخص ترین نقطه قوت فیلم است.

شیلا اومالی از راجر ایبرت

  • امتیاز: 50 از 100

چند سالی از آخرین نقش آفرینی جولی در یک فیلم اکشن می گذرد، او نقش اصلی کسانی که آرزو دارند من بمیرم را بر عهده دارد، اما متأسفانه این فیلم انسجام و پیوستگی ندارد. رابطه ای که میان هانا و کودک ایجاد می گردد از پتانسیل بالایی برخوردار است، اما به علت تعدد شخصیت های فیلم، پرداخت چندانی به این شخصیت های مستعد نمی گردد. چندین صحنه اکشن خوب هم در اثر وجود دارد، اما این صحنه ها با سکانس های دراماتیک فیلم یک کل یگانه را تشکیل نمی دهند.

رابرت دانیلز از IGN

  • امتیاز: 50 از 100

در فیلم بخش ها و دقایق سرگرم نماینده زیادی وجود دارد، اما طرح کلی خوب شریدان آن قدر تقطیع می گردد که جذابیتش از بین می رود. فیلم نامه توان کافی برای ایجاد ارتباط میان تنش های داخل جنگل و اتفاقات بیرون آن را ندارد، به همین دلیل با وجود بازی خوب آنجلینا جولی بخش های کمی از کسانی که آرزو دارند من بمیرم در خاطرمان باقی خواهد ماند.

منبع: Metacritic

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 تیر 1400 بروزرسانی: 22 تیر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 903

به "منتقدان درباره فیلم اکشن نو آنجلینا جولی چه می گویند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منتقدان درباره فیلم اکشن نو آنجلینا جولی چه می گویند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید