نیم نگاه به چالش های حوزه سلامت

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، برنامه نیم نگاه که از شنبه تا چهارشنبه روانه آنتن رادیو سلامت می گردد به برطرف چالش های حوزه سلامت می پردازد و به مطالبات مردم اختصاص دارد.

نیم نگاه به چالش های حوزه سلامت

به گزارش خبرنگاران، برنامه نیم نگاه با هدف اعتمادسازی مسئولان نسبت به برطرف چالش های حوزه سلامت و پاسخ به مطالبات مردم فراوری و و پخش می گردد.

این برنامه که به مسائل و مسائل روز مردم در حوزه های مختلف سلامت می پردازد، از شنبه تا چهارشنبه و از گروه های مختلف برنامه سازی رادیو سلامت ساعت 12 روی آنتن می رود.

روزهای شنبه این برنامه در گروه بهداشت روان تقدیم مستمعین می گردد. مشاور برنامه لعیا باستانی و مجری کارشناسان این برنامه به صورت یک هفته در میان دکتر لیلا رحیمیان و دکتر پویان مقدم هستند. روزهای یکشنبه از گروه سلامت اجتماعی با موضوع مسائل مرتبط با آسیب های اجتماعی و مسائل مردم در این حوزه پخش می گردد. روزهای دوشنبه گروه تغذیه با موضوع مسائل مرتبط با صنایع غذایی، کشاورزی، مسائل فراوری و عرضه مواد غذایی تهیه می گردد. مشاور و مجری کارشناس هر دو گروه لیلا علوی است. پیگیری مطالبات مردم از مهمترین رسالت های این برنامه است به همین دلیل مستمعین بسیاری این برنامه را دنبال می نمایند. تهیه نماینده نیم نگاه در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه سهیلا باقری است.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 847

به "نیم نگاه به چالش های حوزه سلامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیم نگاه به چالش های حوزه سلامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید