تور بمبئی: هرگز بدون دانستن این نکات به هند سفر نکنید

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، دانستنی های سفر به هند

هند یکی از اصلی ترین مقاصد بک پکرها در دنیا است، کشور رنگ ها، کشور هفتاد و دو ملت، کشور غذاهای تند و آتشین، کشور جذابیت های تاریخی، کشور فرهنگ های حیرت آور و تضادها… همه این ها تعریف هایی کوچک و اولیه از این کشور شگفت انگیز هستند و واقعا تا خودتان به این کشور نروید نمی توانید عمق هر یک از این کلمات را درک کنید و درست به همین علت است که تور هند تا این مقدار محبوب است. اما به همان مقدار که دیدنی است می تواند شلوغ و پر هرج و مرج هم باشد و البته اگر بخواهیم واقع گرایانه فکر کنیم باید بگوییم که آمار مریضی در این کشور پایین نیست پس آیا ارزش سفر دارد؟ اگر دانستنی های سفر به هند را بدانید قول می دهیم که سفر به این کشور برترین سفرتان در تمام عمرتان خواهد بود پس با خبرنگاران همراه باشید و این نکات را یاد بگیرید:

تور بمبئی: هرگز بدون دانستن این نکات به هند سفر نکنید

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور بمبئی ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

تند و سریع از هند

واحد پول: روپیه

امنیت: خوب طبیعی است که برای هر گردشگری که به جایی سفر می نماید یکی از اصلی ترین موارد امنیت آن کشور باشد و احتمالا تا حالا اطلاعات ضد و نقیض زیادی از این کشور خوانده و یا شنیده اید. مثلا شخصی که یه این کشور سفر نموده می گوید به طور کلی کشور امنی نیست در حالی که شخص دیگری می گوید که تنها و بدون تور به هند سفر نموده و هند را کشوری با امنیت بالا می داند! پس باید گفت که همه چیز تقریبا بستگی به خودتان دارد نکاتی وجود دارد که در سفر به هر کشور نه تنها هند، باید رعایت کنید تا امنیت تان تضمین گردد. اگر دارید به هند سفر می کنید مخصوصا اگر خانمی تنها هستید لباس های مناسب بپوشید و بهتر است که در موقع شب تنهای به خیابان نروید و به طور کلی بهتر است تا جایی که می توانید توجه ها را به سمت خودتان جلب نکنید.

منطقه های در هند وجود دارند که گفته می گردد جز منطقه ها خطرناک از نظر جرم و جنایت هستند و بهتر است اصلا به آن منطقه ها نروید، در این باره می توانید در اینترنت جستجو کنید و قبل از سفر اطلاعات بیشتری کسب کنید. و البته که اگر به طور کلی آدم اهل سفری باشید می دانید که نباید بدون داشتن بیمه مسافرتی خانه تان را ترک کنید و هند هم از این قاعده مستثنی نیست.

زبان: در این کشور 2 زبان به عنوان زبان های اصلی شناخته می شوند که یکی از آن ها زبان هندی و دیگری انگلیسی است، پس اگر به یکی از این 2 زبان آشنا و مسلط باشید کارتان راه می افتد.

برترین زمان سفر به هند

قطعا بهتری زمان سفر به هند بین ماه های نوامبر تا مارچ است، فصل بارانی این کشور هم از ماه می تا سپتامبر است و واقعا باران های شدید و بدی در این ماه ها می بارد و از آن جایی که هند کشور گرمی است بهتر است تا زمانی که هوا کمی خنک تر است به آن جا بروید تا آب و هوا برایتان اذیت نماینده نباشد، این هم از دانستنی های سفر به هند است.

هزینه های سفر به هند

هند به طور کلی کشور ارزانی است و به همین علت سفر ارزان به هند اصلا دور از فکر نیست و به راحتی با چند ترفند می توانید ارزان سفر کنید. اصلی ترین هزینه ها شامل هزینه های تسهیلات، غذا و حمل و نقل می گردد که اگر در هاستل بمانید، غذاهای خیابانی و ارزان در رستوران های معمولی بخورید و از وسایل حمل و نقل عمومی بهره ببرید به میزان زیادی از هزینه هایتان کم می گردد.

هند کشوری فوق العاده برای دوستداران غذا است معمولا هندی ها غذاهایشان را پر ادویه و تند درست می نمایند و گفته می گردد که در این کشور فلفلی وجود دارد که 2000 برابر از فلفل قرمزهایی که در ایران استفاده می شوند تندتر هستند و البته که از این فلفل ها در غذایشان استفاده می نمایند! پس اگر به خوردن غذاهای تند و آتشین و دهان سوز علاقه دارید، هند را از دست ندهید.

چه وسایلی را برای سفر به هند برداریم؟

صحبت از لباس که باشد بهتر است تا لباس هایی که حدالمقدور سبک هستند و البته کاملا پوشاننده هستد را همراهتان بردارید و شاید ایده خوبی باشد که یک داروی مسکن سبک و قرص ویتامین همراهتان داشته باشید تا در مواقع لزوم از آن ها بهره ببرید. محض اطمینان بهتر است تا آب معدنی خریداری نموده و بهره ببرید و دور غذاهای دکه ای را خط بکشید چرا که مسمومیت غذایی و مسمومیت حاکی از آب در این کشور زیاد است و تا حالا بارها به خصوص برای خارجی ها رخ داده است.

برترین کارهایی که در سفر به هند می توانید انجام دهید

تعداد جاذبه های تماشای در هند به مقدار ای زیاد است که اصلا نمی توان در غالب چند خط به همه آن ها اشاره نمود با این حال سعی می کنیم تا تعدادی از مهم ترین و اصلی ترین آن ها را به شما معرفی کنیم تا به عنوان دانستنی های سفر به هند مطلع شوید:

از تاج محل تماشا کنید: یکی از تماشای ترین و اصلی ترین مکان هایی که در سفر به هند باید ببینید تاج محل است و شاید فکر کنید که تاج محل دیگر کلیشه شده است اما محض اطلاع بدانید که هند بدون بازدید از تاج محل هند نیست! پس حق بدهید که در تمام لیست های هند گردی باشد.

هارماندیر صاحب: این مجموعه بزرگ و حیرت آور به عنوان یک مکان مذهبی در هند شناخته می گردد و گفته می گردد که آبی که در آن قرار داده می گردد قدرت جادویی زیادی دارد به همین علت هم مورد علاقه افراد محلی و هم جهانگرد ها است. این مکان کاملا به روی جهانگرد ها باز است و می توانند از آن تماشا نمایند. مطمئن باشید برایتان جالب خواهد بود.

پارک ملی گیر: بهشتی از حیوانات و گیاهان! گونه های متنوع و در حال انقراض حیوانات در این پارک ملی زیست می نماید که از میان آن ها می توان به شیر آسیایی، لئوپارد، کروکودیل و …. اشاره نمود.

منبع: adventureinyou.com

منبع: الی گشت
انتشار: 27 فروردین 1401 بروزرسانی: 27 فروردین 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1209

به "تور بمبئی: هرگز بدون دانستن این نکات به هند سفر نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور بمبئی: هرگز بدون دانستن این نکات به هند سفر نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید