هیدتاکا میازاکی: توسعه الدن رینگ با مسائل زیادی همراه بود

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، کارگردان بازی الدن رینگ (Elden Ring)، هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki) گفت که در زمان عرضه الدن رینگ بسیار استرس داشته است. همچنین او نظر خود درباره تکامل مجموعه سری سولز را خاطرنشان کرد. او به تازگی در محاسبه ای خاطرنشان کرد که این حس را قبلا هم برای عناوین دیگر سری سولز تجربه کرده است.

هیدتاکا میازاکی: توسعه الدن رینگ با مسائل زیادی همراه بود

او در مصاحبه گفت:

در ادامه او از کارمندان خود تشکر کرد. همچنین گفت این افراد به حرف های میازاکی گوش کرده و گذاشتند او تصمیمات اصلی را بگیرد. او گفت که از ابتدای ساخت الدن رینگ مشخص بود که این عنوان بسیار گسترده می شود. میازاکی در ادامه توضیح داد که مراحل ساخت الدن رینگ و سکیرو (Sekiro) با یکدیگر بوده است. به همین دلیل چیزی نبوده که الدن رینگ از سکیرو آموخته باشد. بلکه در اصل یک موضوع به صورت مشترک در هر دو وجود دارد. قابلیت پریدن یکی از این ها است. او توضیح داد:

میازاکی جنبه های در ادامه توضیح داد که جورج آر آر مارتین (George RR Martin) از ابتدای ساخت بازی حضور داشته است. همینطور اینکه در زمینه داستانی و محیط بازی تأثیر زیادی روی بازی داشته است. او در این خصوص توضیح داد:

در اصل میازاکی در ابتدا به مارتین چارچوب بازی را توضیح داده است. سپس بخش های دیگر در ادامه ساخت به الدن رینگ اضافه شده اند. برای مثال درخت اردتری (ErdTree) در ادامه بازی به آن افزوده شده است. میازاکی در ادامه گفت:

میازاکی درباره داستان سرایی الدن رینگ گفت:

میازاکی توضیح داد که در آینده تجربه الدن رینگ به صورت چند نفره آسان تر خواهد شد. به همین دلیل بازیکنان بیشتری به آن ترغیب خواهند شد. در اصل او نمی خواهد دشواری بازی با حالت چند نفره از بین برود. به همین دلیل در بخش آنلاین آزادی کامل وجود ندارد.

بازی الدن رینگ در زمان عرضه به شدت پیروز عمل کرد. از لحاظ فروش الدن رینگ یکی از بهترین ها در زمان عرضه بود و نمره 97 را از سایت متاکریتیک دریافت کرد.

منبع: VideoGamesChronicle.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1258

به "هیدتاکا میازاکی: توسعه الدن رینگ با مسائل زیادی همراه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیدتاکا میازاکی: توسعه الدن رینگ با مسائل زیادی همراه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید