پاکسازی جنگل لویزان از زباله های زیست محیطی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 تهران گفت: در دومین روز از هفته تهران بوستان جنگلی لویزان از زباله های زیست محیطی زدوده شد.

پاکسازی جنگل لویزان از زباله های زیست محیطی

با ما همراه باشید و درباره internetwatchshopping بیشتر بدانید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4 تهران، حمیدرضا فرخی در ادامه با تشریح برنامه های هفته تهران که سال جاری با عنوان مکتب تهران نامگذاری شده، گفت: در روز دوم از هفته تهران که از 12 مهرماه شروع شد، مراسم پیاده روی و پاکسازی جنگل لویزان با هدف برطرف مسائل زیست محیطی و آراستن چهره و منظر شهری با حضور مسوولان، دبیران و علاقمندان محیط زیست این منطقه برگزار گردید.

او ادامه داد: شرکت کنندگان در این برنامه با جمع آوری زباله ها به خصوص زباله های نایلونی و تفکیک زباله های خشک و تر چهره بوستان لویزان را از آلودگی ها زدودند.

فرخی گفت: رها کردن زباله های پلاستیکی و دیگر زباله ها در طبیعت علاوه بر مسائل زیست محیطی موجب مسدود شدن کانال های آب و جوی ها شده که این خود باعث مسائل آبگرفتگی به خصوص در فصول بارش می گردد.

او در ادامه به توزیع کیسه های پارچه ای جهت جایگزین کردن کیسه های نایلونی اشاره نمود و گفت: توزیع کیسه های پارچه ای بین شهروندان و صنوف منطقه چهار و آموزش محیط زیستی در این خصوص یکی از اقدامات مهم این هفته به شمار می رود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 در انتها گفت: امید است با در نظر دریافت شعار تهران شهری برای همه و رعایت اصول بهداشتی و زیست محیطی هر روز بیش از گذشته شاهد شهری سلامت و پاکیزه باشیم.

در اولین روز از هفته تهران درختان کهنسال منطقه 4 پلاک کوبی شدند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 436

به "پاکسازی جنگل لویزان از زباله های زیست محیطی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکسازی جنگل لویزان از زباله های زیست محیطی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید