پرتغال به روی گردشگران چند کشور باز می شود

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، دولت پرتغال گفت این کشور از روز دوشنبه پذیرش گردشگران از بریتانیا و برخی از کشورهای اتحادیه اروپا را که میزان ابتلا به کرونا در آن ها کم است به شرط دریافت نتیجه منفی آزمایش کرونا از مسافران آغاز خواهد کرد.

پرتغال به روی گردشگران چند کشور باز می شود

در بیانیه جدید پرتغال اعلام شده است که پروازهای گردشگری به مقصد پرتغال از کشورهای اروپایی ای از سرگرفته خواهد شد که میزان ابتلا به کرونا در آن ها به ازای هر 100هزار نفر از 500 مورد کمتر باشد.

مجوز ورود گردشگران از کشورهای لیختن اشتاین، نروژ، ایسلند و سوئیس به پرتغال نیز صادر خواهد شد.

گردشگران باید نتیجه منفی آزمایش کرونا را که حداکثر در 72 ساعت پیش از پرواز اجرا شده باشد ارائه کنند و خطوط هوایی نیز برای سوار کردن هر یک از مسافرانی که نتیجه منفی آزمایش کرونا را ارائه نداده اند بین 500 تا 2000 یورو جریمه خواهند شد.

در حال حاضر فقط سفرهای ضروری به پرتغال امکان پذیر است که مواردی همچون تحصیلات، ملاقات با اعضای خانواده، مسائل درمانی و ... را دربرمی گیرد.

رویترز نوشت،مسافران از کشورهایی که در آن ها در یک بازه دوهفته ای به ازای هر 100هزار نفر 500 مورد ابتلا به کرونا یا بیشتر گزارش شده باشد فقط برای دلایل معتبر همچون مسائل کاری یا درمانی می توانند وارد پرتغال شوند. این مسافران باید پس از ورود به پرتغال 14 روز در قرنطینه بمانند.

منبع: گردشبان
انتشار: 19 خرداد 1400 بروزرسانی: 19 خرداد 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 843

به "پرتغال به روی گردشگران چند کشور باز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرتغال به روی گردشگران چند کشور باز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید