پرسپولیس قهرمان آسیا می شود، غرب قاره هم به این قهرمانی نیاز دارد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، ولید الابری در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص رقابت تیم های شرق آسیا در جهت صعود به فینال لیگ قهرمانان 2020 برای بازی با پرسپولیس گفت: شیوع جهانی کرونا، همه چیز را تحت تاثیر خود قرار داد. وقتی تیم های شرق آسیا به قطر آمدند طبیعی بود خستگی ناشی از سفر طولانی و تغییر آب و هوا در عملکرد آنها تاثیر بگذارد.

پرسپولیس قهرمان آسیا می شود، غرب قاره هم به این قهرمانی نیاز دارد

خبرنگار حوزه فوتبال نشریه طوفا عمان اضافه کرد: دو تیم ویسل کوبه ژاپن و اولسان هیوندای کره جنوبی با حضور چهره های ارزشمند از فوتبال دنیا توانستند راه خود را از همان ابتدای حضور در کشور قطر برای برگزاری ادامه بازی ها به خوبی طی کرده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برسند. فوتبال شرق آسیا سرعتی تر از غرب بوده و این موضوع در عملکرد این تیم ها واضح است. فکر می کنم هر دو تیم شانس مساوی برای رسیدن به فینال دارند تا مقابل پرسپولیس بازی کنند.

وی یادآور شد: با این حال شانس پرسپولیس برای پیروزی در فینال بیشتر از شرقی هاست. عملکرد این تیم در بازی های قبلی خود در لیگ قهرمانان 2020 نشان از توانمندی آنها در ارائه پاس های کوتاه در میانه میدان است. مالکیت توپ یکی از اهداف این تیم است تا بتوانند به دروازه هر حریفی نزدیک شوند.

الابری در پاسخ به سوال خبرنگاران، مبنی بر غیبت چند بازیکن کلیدی پرسپولیس نظیر عیسی آل کثیر، وحید امیری و احسان پهلوان شرح داد: نبودن آل کثیر برای پرسپولیس بد است. همانطور که رفتن شجاع خلیل زاده از این تیم می تواند پرسپولیس را در فینال نگران کند اما فکر می کنم تمرکز این تیم و عطشی که از سال 2018 در پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی در آسیا باقی مانده است تمام این کمبودها را پوشش می دهد تا به جام برسد.

کارشناس فوتبال آسیا اضافه کرد: قهرمانی پرسپولیس برای غرب آسیا هم خوب است. قدرت فوتبال غرب نیاز به توجه بیشتر دارد. این اتفاق باعث می شود تا پرسپولیس در دنیا هم شناخته شود و فوتبال در منطقه غرب را کارشناسان و مربیان مطرح دنیا هم با دقت بیشتری زیر نظر بگیرند. غرب آسیا به قهرمانی پرسپولیس نیاز دارد و به آن افتخار می کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 596

به "پرسپولیس قهرمان آسیا می شود، غرب قاره هم به این قهرمانی نیاز دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس قهرمان آسیا می شود، غرب قاره هم به این قهرمانی نیاز دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید