گالری لافایت، معروف ترین و لوکس ترین مرکز خرید پاریس، عکس

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، گالری لافایِت (Galeries Lafayette) یکی از مراکز خرید لوکس زنجیره ای است که فروشگاه اصلی آن در بلوار اوسمان (Boulevard Haussmann) در منطقه 9 پاریس واقع شده، اما در سایر نقاط فرانسه و کشورهای دیگر هم شعبه دارد. در سال 2009 گالری لافایت درآمدی بیش از یک بیلیون یورو را به ثبت رساند. این مرکز خرید بخشی از شرکت گروه گالری لافایت است.

گالری لافایت، معروف ترین و لوکس ترین مرکز خرید پاریس، عکس

تاریخچه

در سال 1895 تئوفیل باده (Théophile Bader) و عموزاده اش آلفونس کَن (Alphonse Kahn) یک مغازه مد کوچک باز کردند که در خیابان لا فایت (rue La Fayette) پاریس قرار داشت.

در سال 1896، شرکت آن ها کل ساختمان پلاک 1 در خیابان لافایت را خرید؛ در سال 1905 آن ها ساختمان های شماره 38، 40 و 42 در بلوار اوسمان را هم خریداری کردند.

باده، معماری به نام ژرژ شدن (Georges Chedanne) و شاگردش را استخدام کرد تا فروشگاه خیابان اوسمان را طراحی کند. گنبد شیشه و استیل و پلکان آرنوویی این بنا در سال 1912 به خاتمه رسیدند.

گالری لافایت از سه قسمت، شامل فروشگاه اصلی، فروشگاه آقایان و فروشگاه لوازم خانگی با یک سالن غذاخوری تشکیل شده است. گنبد شیشه ای فروشگاه اصلی با شیشه های رنگی اش بیش از یک قرن قدمت دارد.

می توانید در گالری طبقه اول به تماشای هنر مدرن بنشینید یا به دیدن یک شوی فشن بروید. تماشای مناظر پانوراما از روی بام یا استراحت در یکی از 24 کافه و رستوران اینجا هم بسیار لذت بخش خواهد بود.

گالری لافایت به عنوان یک برند مشهور و نمادی از شکوه فرانسوی و شیک بودن پاریسی، تجربه ای به یادماندنی از دنیای مد را حین و بعد از خرید برای شما بر جای می گذارد.

در اینجا قیمت های پایین تری از برندهای لوکس را خواهید دید و امکاناتی گوناگون برای قبل، حین و بعد از خرید شما در نظر گرفته شده است.

در گالری لافایت دنیای مد جانی دوباره می گیرد. اگر پاریس پایتخت مد دنیا به شمار می رود، گالری لافایت نمایشگاه شماره یک آن محسوب می شود که گلچینی از 2500 برند خلاق را در فضایی به مساحت 70,000 متر مربع به نمایش می گذارد.

بد نیست بدانید این دیپارتمنت استور با شهرت دنیای خود، دومین جاذبه پر بازدید پاریس بعد از لوور است! در اینجا به ارائه یک تجربه خرید منحصر به فرد برای مشتری توجه زیادی می شود.

از امکانات این مرکز خرید بزرگ و زیبا می توان به خوشامدگویی VIP، خرید خصوصی، ارسال اکسپرس، تعویض، راهنماهای چند زبانه داخل فروشگاه، کالسکه و ویلچر اجاره ای، سرویس رزرو تاکسی، پارکینگ و غیره اشاره کرد.

در فروشگاه لوازم خانگی، آموزش آشپزی در کارگاه آشپزی و آموزش هایی برای بالا بردن کیفیت خانه در آتلیه دُلارشی (Atelier de lArchi) در نظر گرفته شده است. خدمات ویژه ای هم برای مشتریان غیرفرانسوی پیش بینی شده که شامل پذیرش چند زبانه، ارسال بین المللی و فشن شوهای گوناگون می شود. برای شرکت ها هم خدمات هدایای اداری وجود دارد.

جدیدترین نمونه توانمندی یک فروشگاه برای رضایت هر چه بیشتر مشتریان مشتاق، بازگشایی یک آپارتمان 400 متری در طبقه ششم فروشگاه اوسمان است که به لا سوئیت گالری لافایت (La Suite Galeries Lafayette) شهرت دارد.

این فضای بی نظیر، خدمات سفارشی خرید و سبک زندگی را به مشتریان ارائه کرده و می توانید به طور همزمان منظره شهر پاریس و کلیسای قلب مقدس (Sacré-Coeur) را هم از آنجا تماشا کنید. لا سوئیت، یکی از راحت ترین و رضایت بخش ترین تجربه های خرید را برای مشتریان خاص رقم می زند.

در اینجا متخصصان ماهر و متمایز مد، مهارت های خود را با شما در میان می گذارند. کارمندان پر مشغله، معتادان مد، خریداران فرانسوی یا مشتریان بین المللی می توانند چیزهایی عالی، مناسب نیازهایشان پیدا کنند. لا سوئیت دری مطمئن به روی مد و طراحی لوکس پاریس است.

گالری لافایت از این هم فراتر رفته و با امکاناتی چون سالن های سلامتی و زیبایی، خدمات تعویض و ارسال اکسپرس مشتریان خود را کاملاً راضی نگه می دارد. اینجا مکانی مناسب برای آرامش، لوکس بودن و لذت است.

فروشگاه اصلی حتی در طی نوسازی هایی که انجام می شود باز بوده و به صورت هفتگی برای بازدیدکنندگان یک شوی فشن برگزار می کند.

در سال 2018 یک شعبه دیگر از گالری لافایت در خیابان شانزلیزه افتتاح خواهد شد. جدای از فرانسه، می توانید در شهر های برلین، دبی، پکن و استانبول هم شعباتی از این دیپارتمنت استور را پیدا کنید.

منبع: گردشبان
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 182

به "گالری لافایت، معروف ترین و لوکس ترین مرکز خرید پاریس، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گالری لافایت، معروف ترین و لوکس ترین مرکز خرید پاریس، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید