ویزای کانادا: 15 علت ردی ویزای کانادا ، آنالیز ریجکت شدن ویزای کانادا

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، نویسنده : سرکار خانم زهره موذنی

راهنمای حرفه ای ویزای خبرنگاران

ویزای کانادا: 15 علت ردی ویزای کانادا ، آنالیز ریجکت شدن ویزای کانادا

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای کانادا، ویزای مالتی 5 ساله کانادا با دعوتنامه معتبر دریافت کنید.

10 سال سابقه در زمینه مشاوره ویزای شنگن و ویزای کانادا

آیا تا به حال در مورد ویزای مولتی کانادا مطالبی شنیده اید؟

این ویزا به دلیل طولانی مدت بودن آن برای همه افراد مجذوب کننده است ولی باید بدانید دریافت این ویزا چندان هم ساده نیست.

افراد بسیاری که طی سال های اخیر برای دریافت ویزای مولتی کانادا اقدام فرموده اند متاسفانه با جواب منفی روبرو شده اند و اما چرا؟

تروال هیستوری و نقش آن در ویزای کانادا

1- شاید شنیده باشید یا حتی برای خودتان رخ داده باشد، که دلیل ردی ویزای کانادا تراول هیستوری بوده است و اما تراول هیستوری به چه معناست؟

تراول هیستوری به معنای سابقه سفر است، در فرم سفارت کانادا بخشی وجود دارد که شما باید تاریخ سفرها و نام کشورهایی که به آن جا سفر فرموده اید را یادداشت بفرمایید.

خیلی از اوقات داشتن ویزای شنگن قبلی یا سفر به آمریکا، استرالیا و انگلستان نقش بسزایی در اخذ ویزای کانادا دارد ولی داشتن یا عدم داشتن این ویزاها به تنهایی نمی تواند تضمینی برای صدور ویزای کانادا باشد، تا جایی که بعضی از افراد حتی با داشتن این ویزاها هم متاسفانه از سفارت کانادا رد شده اند.

بله درست است سفرهای شما به کشورهای دیگر هم برای ویزای کانادا موثر است و صدالبته افرادی که سفرهای بیشتری دارند شانس بیشتری جهت اخذ ویزای مولتی کانادا را خواهند داشت.

ویزای کانادا | قدم به قدم تا اخذ ویزای کانادا

مدارک ویزای توریستی کانادا

17 دلیل مهم ردی ویزای شنگن | خدمات حرفه ای ویزای شنگن

اخذ ویزای شنگن | مراحل کامل برای اخذ ویزای شنگن

دلایل مهم برای رد شدن ویزای کانادا

2- یکی دیگر از دلایل معمول ردی ویزای کانادا عدم وابستگی عاطفی شما به کشورتان می باشد.

به این معنی که آیا همسر،فرزند و یا پدر و مادرتان در کشورتان سکونت دارند و شما به خاطر خانواده به وطن خود باز می شد.

3-اگر افرادی از خانواده شما به صورت غیرقانونی در کشور کانادا سکنی گزیده اند احتمال رد شدن ویزای شما وجود دارد.

4-اگر با دعوتنامه افرادی غیر از فامیل درجه یک جهت دریافت ویزای کانادا اقدام فرموده باشید، امکان ردی ویزای شما وجود دارد.

5-اگر با دعوتنامه تجاری اقدام می فرمایید حتماً در مورد معتبر بودن مدارک شرکت دعوت کننده و ارتباط آن با شغل خودتان مطمئن شوید، بعلاوه گاهی اوقات بعضی از آژانس ها و موسسات دعوتنامه هایی یکسان را برای همه متقاضیان استفاده می کنند، که به دلیل استفاده بیش از حد از این دعوتنامه ها باعث ردی ویزای متقاضیان می شوند.

مهمترین دلایل ردی ویزای کانادا

6- اگر برای سفر توریستی از رزرو هتل استفاده می نمایید حتما رزرو تایید شده از آژانس های معتبر تهیه بفرمایید، هر گونه رزرو غیرمعتبر منجر به ردی ویزای کانادای شما می گردد.

7- اگر مدارک شغلی معتبر ندارید به هیچ وجه برای ویزای کانادا اقدام نفرمایید، زیرا شما با مدارک محکم شغلی، اعم از سابقه بیمه، معرفی نامه، جواز کسب، حکم یا قرارداد کاری، فیش حقوقی، روزنامه رسمی، پروانه شغلی، پرداخت اقتصادیاتی و…(هر شخص فراخور شغلی که دارد) باید اثبات نمایید که در کشور خود شغل و عایدی ثابتی دارید وبه وطن خود باز می شد.

8- یکی از دلایل ردی ویزای کانادا می تواند گردش حساب متقاضی باشد، اگر حساب بانکی شما یکباره پر گردد و مبلغ مانده حساب شما هیچ گاه طی شش ماه در حسابتان تکرار نشده باشد می تواند منجر به ردی ویزای کانادا گردد.

دلیل ریجکتی ویزای کانادا

9- از دیگر دلایل ردی کانادا می توان به نقص مدارک ارائه شده به وسیله متقاضی اشاره کرد، زیرا مدارک ویزای مولتی کانادا کمی متفاوت با ویزای شنگن است و به مدارکی همانند آخرین مدرک تحصیلی، سند ازدواج ،کارت خاتمه خدمت و…نیاز است در نتیجه حتماً قبل از اقدام از مشاوره آژانس های معتبر استفاده بفرمایید.

10- اگر در زمان نامناسب جهت ویزای توریستی اقدام فرموده اید امکان ردی ویزای شما وجود دارد.

11- به هیچ وجه مدارک جعلی به سفارت کانادا تحویل ندهید زیرا علاوه بر ردی ویزا تا 10سال نمی توانید هرگز برای ویزای کانادا اقدام بفرمایید.

12- اگر قبلاً از سفارت کانادا رد شده اید تا زمانی که دلایل ردی قبلی را برطرف نفرموده اید هرگز اقدام مجدد ننمایید، اگر دلیل ردی خود را به صورت واضح نمی دانید، می توانید با تهیه آفیسرنت جزئیات دلایل ردی خود را متوجه شده و پس از برطرف نمودن آن ها دوباره درخواست دهید.

دلایل مهم برای رد شدن ویزای کانادا

13- از مهمترین دلایل ردی کانادا اشتباه در پر کردن فرم سفارت است، فرم سفارت کانادا که در ده صفحه تنظیم شده، دارای نکات ریز و مهمی است که اگر تناقضی در فرم سفارت و مدارک شما باشد قطعاً رد می شوید.

پس لطفا از آژانس های معتبر و با تجربه در مورد پر کردن فرم سفارت مشاوره بگیرید.

14- انتخاب دارالترجمه غیر متخصص هم می تواند از دلایل ردی ویزا باشد، زیرا متاسفانه بعضی از دارالترجمه ها به اشتباه و بدون دقت مدارک شما را ترجمه می فرمایند و مسبب ردی ویزای شما می شوند.

15-هرگز به وسیله آژانس های بی تجربه در امر ویزای کانادا یا موسسات غیر معتبر و یا افراد غیر متخصص جهت درخواست اقدام نفرمایید.

زیرا با هدایت غلط و مشاوره نادرست پرونده شما را در معرض ردی قرار داده و علاوه بر ضرر اقتصادی گرفتاری های بسیاری را در مورد برطرف موارد ردی ویزا بر گردن شما قرار می دهند، پس لطفاً در انتخاب جهت درست جهت اقدام ویزای مولتی کانادا دقت بفرمایید تا بتوانید شما هم دارنده این ویزای پرطرفدار باشید.

مدارک ویزای کانادااگر در پی جواب سوالات خود درباره وی...

ادامه مطلب

منبع: ژیوار
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1195

به "ویزای کانادا: 15 علت ردی ویزای کانادا ، آنالیز ریجکت شدن ویزای کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویزای کانادا: 15 علت ردی ویزای کانادا ، آنالیز ریجکت شدن ویزای کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید