آجورلو ، استقلال؛ چند ساعت تا خاتمه بلاتکلیفی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مصطفی آجورلو تا ساعات آینده و نهایتا تا فردا به اسم مدیرعامل استقلال مشغول به کار می گردد.

آجورلو ، استقلال؛ چند ساعت تا خاتمه بلاتکلیفی

به گز ارش گروه ورزشی خبرنگاران باشگاه استقلال از حدود 10 روز پیش که احمد مددی از سمتش استعفا کرد تا همین امروز بلاتکلیف است و طرفداران و اهالی فوتبال در انتظار انتخاب اعضای تازه هیات مدیره و مدیرعامل تازه نشسته اند.

حواشی استقلال در شرایطی رخ داده که از مدت ها قبل نام مصطفی آجورلو مدیرعامل سابق باشگاه های پاس تهران، استیل آذین و تراکتور تبریز به اسم گزینه اصلی تصدی مدیریت باشگاه آبی پوش مرکز به میان آمده اما با وجود حدس ها تا به امروز رسما او به جایگاه مدیرعاملی نرسیده است.

حالا امااز وزارت ورزش خبر می رسد که طی ساعات آینده و نهایتا تا فردا اعضای تازه هیات مدیره استقلال معرفی می شوند. شنیده می گردد وزارت ورزش افرادی را به اسم اعضای تازه هیات مدیره استقلال برگزیده که با آجورلو رابطه نزدیکی دارند و به نوعی با وی هماهنگ هستند.

بعد از معرفی اعضای تازه هیات مدیره سریعا مدیرعامل باشگاه استقلال هم معرفی می گردد تا آجورلو با نشستن روی جایگاه مدیریتی رسما کارش را جلو ببرد و باشگاه استقلال را از بلاتکلیفی موجود خارج کند.

بی تردید با توجه به مسائل و مسائل موجود، آجورلو روزهای سختی را خصوصا در اول راه مدیریتی اش در پیش خواهد داشت و باید دید او چگونه برای خروج آبی های مرکز از بحران کنونی اقدام می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مهر 1400 بروزرسانی: 11 مهر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1012

به "آجورلو ، استقلال؛ چند ساعت تا خاتمه بلاتکلیفی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آجورلو ، استقلال؛ چند ساعت تا خاتمه بلاتکلیفی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید