آمادگی مرزبانان برای خدمت به مرزنشینان

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران (پانا) - فرمانده مرزبانی ناجا در قرارگاه نوروزی مقداد، بر ضرورت آمادگی مرزبانان در راستای حفظ نظم و امنیت مرزها در ایام نوروز سال 1400 و خدمات رسانی به مردم و مرزنشینان تأکید کرد.

آمادگی مرزبانان برای خدمت به مرزنشینان

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی گفت: باید عملیات و وقایع مرزی به طور مستمر ثبت گردد تا مدیریت مرزها به نحو مطلوب میسر گردد.

سردار گودرزی، مرزبانان را اولین سنگر دفاعی نظام در مرزها دانست و اضافه نمود: مرزبانان نیروی انتظامی با آمادگی و توان عملیاتی بالا در امر مراقبت از مرزها باید مصمم باشند و از ورود قاچاق، مواد مخدر، اشرار مسلح و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به مرزهای کشور جلوگیری نمایند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره بر لزوم ارتقای مولفه آموزش در یگان های مرزی اعلام نمود: بخش عمده ای از جلوه و نمود عملکرد مرزبانان در مرزها تبلور می یابد و در واقع آنها در خط مقدم دفاع از مرزهای کشور قرار دارند.

وی بر خدمات رسانی ویژه مرزبانان به مردم و مرزنشینان در ایام نوروز تأکید و اعلام نمود: موفقیت مرزبانان، موفقیت مرزنشینان است؛ در سایه همکاری و همدلی مرزنشینان با مرزبانان، منتج به تأمین امنیت پایدار در مرزهای کشور می گردد، مرزنشینان همیشه در خدمت امنیت کشور و یار و یاور مرزبانی بوده اند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 784

به "آمادگی مرزبانان برای خدمت به مرزنشینان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی مرزبانان برای خدمت به مرزنشینان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید