رضا چلنگر بازیگر شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، روزیاتو/ رضا چلنگر مترجم معروف فوتبال ایران بازیگر سریال جدید تلویزیون شد.

رضا چلنگر بازیگر شد

از نیمه اسفند ماه قرار است سریالی به نام چوب خط از شبکه سه سیما پخش گردد که رضا چلنگر در آن به عنوان یک مترجم ایفای نقش نموده است.

رضا چلنگر به دلیل اینکه در دهه های اخیر به عنوان مترجم مربیان کروات فوتبال ایران فعالیت داشته، از چهره های معروف فوتبال کشورمان به حساب می آید.

این اولین باری است که رضا چلنگر کار بازیگری را تجربه می نماید و البته نقشی هم به او واگذار شده که در آن تبحر دارد. چلنگر هنگام ترجمه صحبت های مربیان کروات حتی احساس آن ها را در سیمای خود نشان می داد تا نقش خود به عنوان مترجم را به خوبی ایفا نموده باشد.

رضا چلنگر متولد تهران، از مشهورترین مترجمان فوتبال و ورزش ایران است و سابقه مترجمی مربیان کروات از جمله میروسلاو بلاژویچ، برانکو ایوانکوویچ، وینگو بگوویچ، و اسلوبودان کواچ را دارد و در حال حاضر مترجم ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال مردان ایران و زلاتکو کرانچار (سرمربی باشگاه فوتبال سپاهان اصفهان) است. او چند سال نیز در سفارت ایران در زاگرب، پایتخت کرواسی کار می کرد. وی به زبان های ترکی استانبولی، فرانسوی، کروات و انگلیسی تسلط دارد.

فیلمبرداری این سریال از اوایل زمستان در سکوت خبری شروع شد. سریال چوب خط که پیش تر به عنوان یکی از گزینه های نوروز 1400 در نظر گرفته شده بود، مضمونی کمدی و اجتماعی دارد و قصه ای خانوادگی و مفرح را روایت می نماید.

الهام پاوه نژاد، حسن زارعی، محمود جعفری، امیرمهدی ژوله، بهار کاتوزی، محمدجواد جعفرپور، امیرعباس نورزایی و (با حضور) امیرنوری، محمدرضا چلنگر، رضا ناجی، کریم قربانی، نازنین کیوانی، افشین آقایی، گلشید بحرایی، مونا کرمی، بهناز بستان دوست و (باهنرمندی) علیرضا خمسه، اکبر عبدی و مینا جعفرزاده بازیگرانی هستند که در چوب خط به ایفای نقش می پردازند.

منبع: همگردی
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 752

به "رضا چلنگر بازیگر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا چلنگر بازیگر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید