آنچلوتی: بنزما و اِزار مقابل کادیس بازی خواهند کرد، بارسا در حال حاضر رقیب مستقیم ما نیست

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید می گوید که کریم بنزما و ادن اِزار در بازی فردا مقابل کادیس بازی خواهند کرد اما مودریچ فردا غایب خواهد بود.

آنچلوتی: بنزما و اِزار مقابل کادیس بازی خواهند کرد، بارسا در حال حاضر رقیب مستقیم ما نیست

به گزارش خبرنگاران، کارلو آنچلوتی که تیم تحت هدایتش فردا شب (یکشنبه) در چارچوب هفته هجدهم لالیگای اسپانیا پذیرای کادیس هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: تمامی بازیکنانی که تست کرونای شان مثبت شده بود، حالشان خوب است که این خیلی مهم است. بنزما شرایط خیلی خوبی دارد و امروز با تیم تمرین کرد و به طور حتم فردا بازی خواهد کرد.

وی اضافه کرد: ما هرگز به فکر به تعویق افتادن بازی (به خاطر مثبت شدن تست کرونای چند بازیکن رئال) نبوده ایم، چون ترکیب خوبی داریم و آماده بازی هستیم. ما باید با این ویروس کنار بیاییم. به میزان کافی زمان برای آماده سازی خود برای این دیدار داشتیم و آماده رویارویی با کادیس هستیم.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید همچنین درباره شرایط پسرش که دستیارش در این تیم است و اخیراً به ویروس کرونا مبتلا شد، گفت: پسرم (داویده) حالش به مانند دیگر بازیکنان مبتلا به کرونا خوب است. تست کرونای خانواده داویده و من هم منفی شده است.

کارلتو همچنین درباره شرایط هافبک بلژیکی اش گفت: ادن اِزار فردا در ترکیب اصلی به میدان خواهد رفت و شایسته اش هم است. او مسائل جسمانی داشته است، اما حالا در فرم و شکل خوبی است و فردا بازی خوبی را به نمایش خواهد گذاشت.

آنچلوتی همچنین درباره هافبک کرواتش که اخیراً او هم به کرونا مبتلا شد، گفت: تست اخیر مودریچ منفی شده است اما او بدنی خسته بود و تب داشت و در روزهای اخیر تمرین نکرده است. لوکا قطعاً فردا بازی نخواهد کرد. اینکه او چهارشنبه بازی خواهد کرد یا خیر، باید منتظر بمانیم و ببینیم پروتکل های بهداشتی چه می گویند، چون پروتکل های وضع شده واضح نیست.

وی درباره شرایط بارسلونا هم یادآور شد: بارسلونا کیفیت بالا آمدن در جدول را دارد و اگر من سرمربی آنها بودم، همان حرف های ژاوی را می زدم گه گفته تیمش هنوز می تواند برای قهرمانی در لالیگا بجنگد. بارسا اما در حال حاضر رقیب مستقیم ما نیست.

رئال مادرید که در حال حاضر با 42 امتیاز صدرنشین لالیگاست، از ساعت 23:30 فردا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو پذیرای کادیس خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1139

به "آنچلوتی: بنزما و اِزار مقابل کادیس بازی خواهند کرد، بارسا در حال حاضر رقیب مستقیم ما نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: بنزما و اِزار مقابل کادیس بازی خواهند کرد، بارسا در حال حاضر رقیب مستقیم ما نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید