ابتدا و انتهای شیرین گل گهر در سال 98

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، گل گهر سیرجان در سال 98 قهرمان لیگ دسته یک شد و در رقابت های لیگ برتر اتفاقات مختلفی را تجربه کرد.

ابتدا و انتهای شیرین گل گهر در سال 98

به گزارش خبرنگاران، گل گهر سیرجان، تیمی است که برای لیگ برتر شدن، چندین سال کوشش کرد و با راهنمایی وینگو بگوویچ در فصل هجدهم لیگ آزادگان پیروز با قهرمانی در این رقابت های جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را به دست بیاورد.

با تایید سران باشگاه گل گهر، وینگو بگوویچ کار خود را در این تیم ادامه داد و برای آماده سازی این تیم در رقابت های لیگ برتر بازیکنان نام آشنایی همچون میلاد فراهانی و بهنام برزای را به تیم خود ملحق کرد.

یکی از اتفاقات خوبی که برای گل گهر همزمان با لیگ رجحان شدنش رخ داد، آماده سازی ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان بود که با توجه به شاخص های سازمان لیگ و فدراسیون برای ورزشگاه های لیگ برتر باید تغییرات قابل توجهی در این ورزشگاه رخ می داد که با کوشش مدیران این باشگاه، این ورزشگاه با توجه به معیارهای رقابت های لیگ برتر به بهره برداری رسید.

گل گهر در پنج هفته نخست نتوانست انتظارات برآورده کند و با سه تساوی و دو باخت در رده پانزدهم نهاده شد. بازی با استقلال به نوعی آخرین فرصت بگوویچ برای ماندن در گل گهر بود و این مربی با شکست مقابل استقلال از جمع این تیم سیرجانی جدا شد.

پس از جدایی بگوویچ، مجتبی جباری که مدتی در کنار این مربی کروات در تمرینات گل گهر حضور پیدا نموده بود، به طور موقت مسئولیت فنی گل گهر را بر عهده گرفت. در ادامه گزینه های مختلقی برای راهنمایی گل گهر مطرح شده بودند که از نام آشناترین آنها می توان به زلاتکو کرانچار، علی دایی و مجید جلالی اشاره نمود.

گل گهر فرصت چندانی برای انتخاب سرمربی نداشت و باید تا شروع هفته هفتم رقابت های لیگ برتر سرمربی خود را انتخاب می کرد. مجتبی جباری هم به دلیل نداشتن مدرک A مربیگری نمی توانست روی نیمکت این تیم بنشیند. در نهایت سران باشگاه گل گهر پیروز شدند با مجید جلالی به توافق برسند و این مربی با سابقه را به عنوان سرمربی جدید تیم خود انتخاب نمایند.

با روی کار آمدن مجید جلالی، اتفاقات خوبی برای این تیم افتاد افراد نام آشنایی مثل فرهاد پورغلامی در کادر فنی گل گهر دیده شدند. همچنین در مجموعه بازیکنان این تیم تغییرات خوبی رخ داد بازیکن با کیفیتی مثل گادوین منشا به جمع شاگردان مجید جلالی اضافه شد.

گل گهر نخستین پیروزی تاریخ خود را در رقابت های لیگ برتر پیروز شد در هفته یازدهم مقابل ماشین سازی تبریز به دست بیاورد. گل گهر تا سرانجام هفته بیستم دو پیروزی پیاپی به دست آورد که اولین آن مقابل صنعت نفت آبادان رقم خورد و دومین آن مقابل استقلال رخ داد که پیروز شد شاگردان مجیدی را یک بر صفر شکست دهد.

جلالی با قبول کردن سرمربیگری گل گهر گفت که در گل گهر روزهای خوبی را در این تیم خواهید دید و این تیم تا اینجای کار توانسته با 19 امتیاز در رده سیزدهم قرار بگیرد و از انتهای جدول فاصله بگیرد و پیروزی بزرگی مقابل استقلال به دست بیاورد.

سال 98 برای گل گهر ابتدای شیرینی داشت و انتهای خوبی برای این تیم رقم خورد. شروعی که با قهرمانی گل گهر در لیگ یک رخ داد و با پیشرفت و فرایند صعودی این تیم در لیگ برتر زیر نظر مجید جلالی سرانجام یافت. با این شروع و سرانجام خوب، گل گهر روزهای خوبی برای خود در سال 99 می بیند و باید دید این تیم در سال آینده چه عملکردی از خود بر جای می گذارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 89

به "ابتدا و انتهای شیرین گل گهر در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتدا و انتهای شیرین گل گهر در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید