اعلام شهریه مصوبه مدارس غیردولتی؛ افزایش میانگین 32 درصدی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران (پانا) - مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش از اعلام شهریه مصوب مدارس غیردولتی در سامانه آموزش و پرورش اطلاع داد.

اعلام شهریه مصوبه مدارس غیردولتی؛ افزایش میانگین 32 درصدی

به گزارش صدا و سیما، سعید صالح گفت: خانواده ها و دانش آموزان می توانند شهریه هر مدرسه ای غیر دولتی را در سامانه mosharekatha.ir در قسمت استعلام شهریه مشاهد نمایند.

مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: این شهریه اعلامی شهریه ثابت و فوق برنامه مصوب هر مدرسه در آموزش مجازی یا حضوری است و دریافت وجه بیش از این مبلغ، قانونی نیست.

وی تاکید نمود: خانواده هایی که بیش از نرخ مصوب پرداخت نموده اند می توانند با ورود به سامانه شکایت خود را ثبت نموده ویا با تلفن 4317 تماس بگیرند.

صالح ادامه داد: شهریه اعلامی به طور میانگین 32 درصد نسبت به سال گذشته افزایش دارد که براساس نرخ تورم سالانه محاسبه شده است.

وی اضافه کرد: شهریه 17 هزار و 200 مدرسه روی سامانه قرارگرفته است و مدارسی که شهریه آن ها روی سامانه قرار نگرفته مدارسی هستند که نسبت به شهریه اعلامی آموزش و پرورش اعتراض داشته و یا تکلیف خود را برای سال تحصیلی سال آینده معین ننموده اند.

مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش توضیح داد: پوستر نرخ شهریه مصوب به همه مدارس غیر دولتی ارسال شده و موسسان مدارس موظفند که این پوستر را در معرض دید خانواده ها قرار دهند.

صالح یاداور شد: خانواده هایی که تا اول مهر وشروع سال تحصیلی قصد جابجایی مدرسه فرزنده خود را دارند می توانند 95 درصد شهریه پرداختی را از موسسان مدرسه پس بگیرند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 مهر 1400 بروزرسانی: 2 مهر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1002

به "اعلام شهریه مصوبه مدارس غیردولتی؛ افزایش میانگین 32 درصدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شهریه مصوبه مدارس غیردولتی؛ افزایش میانگین 32 درصدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید