امتحانات خاتمه ترم دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت حضوری برگزار می گردد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از برگزاری امتحانات این دانشگاه با تفکیک رشته و دانشکده به صورت حضوری اطلاع داد.

امتحانات خاتمه ترم دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت حضوری برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، فریبرز ثمینی، معاون آموزشی این دانشگاه از برگزاری امتحانات با تفکیک رشته و دانشکده به صورت حضوری اطلاع داد.

ثمینی گفت: در رابطه با ادامه فرایند برنامه های آموزشی در جلسات مختلف وبیناری که با معاون آموزش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیران ستادی و معاونان آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار گردید، دستورالعمل وزارت بهداشت ابلاغ شد که در راستای دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: این دستورالعمل از سوی تمامی دانشگاه ها لازم الاجرا بوده و طی آن قرار شد که کلاس های تمامی رشته های علوم پایه و فیزیوپاتولوژی تا خاتمه به صورت مجازی برگزار گردد، البته کلاس های رفع اشکال حضوری بنا به تشخیص اساتید با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هوشمند برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه امتحانات با برنامه ریزی قبلی با رعایت نکات بهداشتی در خوابگاه ها و محل های برگزاری امتحان به صورت حضوری برگزار خواهد شد، اظهار داشت: برگزاری امتحانات خاتمه ترم دانشجویان طبق آخرین اعلام معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قطعاً به صورت حضوری خواهد بود و برگزاری امتحانات را به شکل غیرحضوری و به صورت مجازی نخواهیم داشت و اگر هرگونه خبر و دستورالعمل جدیدی درخصوص تغییر در نحوه برگزاری امتحانات دریافت شد بلافاصله اطلاع رسانی خواهد شد.

ثمینی توضیح داد: برنامه های رزیدنت ها، فلوشیپ ها، فوق تخصص ها و انترن ها هم شروع شده و طبق نظر وزارت بهداشت با مهیاکردن وسایل موردنظر به لحاظ وسایل حفاظت فردی و جلوگیری از ابتلای دانشجویان و اساتید به ویروس کرونا شرایط لازم فراهم شده است؛ همچنین مهیاکردن تمامی خدمات رفاهی همچون مهیاکردن خوابگاه و سلف سرویس را هم توسط معاونت دانشجویی داشته ایم.

وی با اشاره به اینکه در جلسه ای که با حضور معاونان آموزشی و دانشجویی دانشگاه و معاونان آموزشی تمامی دانشکده ها برگزار گردید، بیان نمود: مقرر شد که تمامی دانشکده ها برنامه های امتحانی را به گونه ای برگزار نمایند که امتحانات خاتمه ترم دانشجویان به صورت رشته به رشته و دانشکده به دانشکده باشد تا هیچگونه دغدغه ای در بحث ازدحام خوابگاه ها و محل های برگزاری امتحان وجود نداشته باشد و نگرانی دانشجویان، والدین و مسئولان خوابگاهی و آموزشی دانشگاه هم رفع گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 214

به "امتحانات خاتمه ترم دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت حضوری برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات خاتمه ترم دانشگاه علوم پزشکی مشهد به صورت حضوری برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید