انتقاد مجدد انگلیس از مواضع اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، یک وزیر انگلیسی بار دیگر از اتحادیه اروپا خواسته است تا مواضع خود در مذاکرات برگزیت را تغییر دهد.

انتقاد مجدد انگلیس از مواضع اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت

با ما سفر کنید و با تور اروپا پاییز از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مت هانکوک وزیر بهداشت انگلیس یکشنبه در مصاحبه با شبکه اسکای نیوز بار دیگر از اتحادیه اروپا خواست تا مواضع خود در مذاکرات برگزیت را تغییر دهد و از درخواست های غیرمنطقی اش عقب نشینی کند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

هانکوک گفت: اتحادیه اروپا باید از درخواست های غیر منطقی اش در مذاکرات برگزیت عقب نشینی کند تا دو طرف بتوانند به یک توافق تجاری دست یابند.

وی اضافه نمود: می خواهیم این مذاکرات به یک نتیجه مثبت دست پیدا کند، بی شک من خواهان یک توافق هستم، و تصور می کنم همه به دنبال دستیابی به یک توافق هستند. متاسفانه اتحادیه اروپا درخواست های غیرمنطقی را مطرح نموده است. آنها نمی خواهند به نتایج همه پرسی احترام بگذارند.

زمان برای دستیابی به توافق تجاری با انگلیس به سرعت در حال گذر و کوتاه است چرا که باید مجلس اروپا و احتمالا همچنین مجلس های ملی زمان داشته باشند تا قبل از 31 دسامبر امسال توافق احتمالی اجرا شده را تصویب نمایند.

یک دیپلمات اروپایی نیز گفته است که اختلافات بر سر 3 مساله اساسی و اصلی یعنی حقوق ماهی گیری، حل و فصل منازعات و رقابت مالی همچنان به قوت خود باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 بهمن 1399 بروزرسانی: 5 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 593

به "انتقاد مجدد انگلیس از مواضع اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد مجدد انگلیس از مواضع اتحادیه اروپا در مذاکرات برگزیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید