انفجار شدید در ساختمانی در جوانمرد قصاب

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران (پانا) - سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مصدوم شدن 6 نفر در پی انفجار شدید در ساختمان مسکونی در محله جوانمرد قصاب اطلاع داد.

انفجار شدید در ساختمانی در جوانمرد قصاب

سید جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه به پانا گفت: ساعت 15:35 بعدازظهر امروز یک مورد حادثه انفجار شدید در محله جوانمرد قصاب، خیابان اختری توسط شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه اولین ایستگاه حدود دو دقیقه بعد به محل حادثه رسید، گفت: محل حادثه ساختمان سه طبقه مسکونی قدیمی بود. در یکی از واحدها به وسعت 80 متر انفجار شدیدی اتفاق افتاده بود که موجب شده بود نیمی از ساختمان تخریب گردد، اما حادثه منجر به حریق نشده بود. بر اثر شدت انفجار منازل مجاور نیز دچار خسارت هایی از جمله شکسته شدن شیشه ها، تخریب و.. شده بودند.

ملکی درباره تعداد مصدومان این حادثه گفت: در این ساختمان یک مرد حدودا 40 ساله دچار سوختگی شده بود که به مراکز درمانی منتقل شد. بر اثر شدت انفجار و تخریب های ایجاد شده پنج نفر نیز در ساختمان های مجاور دچار مصدومیت شده بودند که در مجموع دو خانم و چهار آقا دچار مصدومیت شدند. بر اساس آنالیز های انجام شده انفجار بر اثر نشت گاز بوده، اما آنالیز های بیشتر در حال اجرا است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 8 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 780

به "انفجار شدید در ساختمانی در جوانمرد قصاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انفجار شدید در ساختمانی در جوانمرد قصاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید