بازگشت دنی آلوز به تیم ملی برزیل پس از 2 سال

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مدافع پیشین تیم فوتبال بارسلونا از سوی سرمربی تیم ملی برزیل به اردوی سلسائو دعوت شده است.

بازگشت دنی آلوز به تیم ملی برزیل پس از 2 سال

با تور برزیل ارزان از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از دنی آلوز برای حضور در اردوی آماده سازی این تیم برای دور بعدی بازی های مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر دعوت به عمل آورد. تیم ملی برزیل ماه آینده در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر مقابل تیم های ملی اکوادور و پاراگوئه به میدان خواهد رفت و آلوز هم به سبب عملکرد خوبی که در هفته های اخیر برای تیم سائوپائولو ارائه نموده است، توانسته نظر تیته را جلب کند.

آلوز در تیم تحت راهنمایی هرنان کرسپو نقشی کلیدی داشته و با وجود اینکه 38 سال سن دارد در 6 بازی اخیر سائوپائولو از ابتدا تا سرانجام در میدان حضور داشته و این در درحالی بوده که این 6 بازی در عرض تنها 19 روز برگزار شده اند و دو مورد آن هم در جام لیبرتادورس بوده است.

دفاع راست سابق بارسلونا در حالی به اردوی تیم ملی برزیل دعوت شده است که آخرین بار در رقابت های کوپا آمه ریکای سال 2019 برای این تیم به میدان رفته بود.

تیته درباره تصمیمش برای دعوت از آلوز گفت: آلوز در حال سپری کردن مقطعی خوب از دوران بازی اش است، ضمن اینکه جزو بازیکنان باتجربه و باسابقه تیم ملی هم هست. ما برای بازی های مرحله انتخابی جام جهانی زمان کافی جهت کسب آمادگی نداریم. آلوز اما از این نظر دارای آمادگی کامل است. او پتانسیل زیادی برای رهبری تیم دارد و حضورش برای تیم ما یک امتیاز عظیم است.

قرار است که تیته روز نهم ژوئن لیست نهایی بازیکنان خود را برای بازی های پیش تیم ملی برزیل اعلام کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 817

به "بازگشت دنی آلوز به تیم ملی برزیل پس از 2 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت دنی آلوز به تیم ملی برزیل پس از 2 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید