بمب جابجایی استقلال در راه است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران: برنامه های فرهاد مجیدی برای تقویت کردن استقلال در فصل پیش رو همچنان ادامه دارد. او که در فصل و انتقالات تا به حال 8 بازیکن نو خریده همچنان در اندیشه اضافه کردن چند بازیکن به ترکیب اصلی این تیم برای فصل آینده است.

بمب جابجایی استقلال در راه است

به گزارش خبرنگاران، همانطور که روز گذشته نام شد، فرهاد مجیدی در نظر دارد 4 بازیکن نو دیگر برای استقلال بخرد؛ البته اگر قرارداد فرشید ناماعیلی تمدید شود این تعداد به 3 بازیکن کاهش می یابد. اگرچه درمورد مدافع و هافبک استقلال صحبت و نام شده که روزبه چشمی و فرشید ناماعیلی دربرنامه های فرهاد مجیدی جا دارند، ولی هنوز درباره ستاره ای که سرمربی استقلال می خواهد صحبتی نشده است. به تازگی، اما شایعه ای به راه افتاده که مشخص می کند بمب جابجاییی باشگاه استقلال هنوز منفجر نشده و قرار است در روز های آینده این اتفاق رخ دهد.

آنطور که اطرافیان باشگاه استقلال خبر داده اند فرهاد مجیدی مهاجم مدنظرش را پیدا کرده و قرار است نام و مشخصات این فوق ستاره را به مدیریت نو باشگاه دهد تا مذاکرات به صورت رسمی دنبال شود. گفته می شود ستاره ای که قرار است به استقلال اضافه شود از کشور های حوزه خلیج فارس به ایران می آید. این شایعه بی ارتباط با حضور مکرر فرهاد مجیدی در دبی در یکی دو ماه گذشته نیست. حال، با توجه به آنکه مهلت جابجایی تیم های ایرانی قریب به یک ماه دیگر به پایان می رسد، فرهاد مجیدی و استقلال زمان مناسبی دارند تا به راحتی با گزینه مدنظرشان مذاکره کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1018

به "بمب جابجایی استقلال در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب جابجایی استقلال در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید