تاریخچه توپخانه سابق جرسی در جنگ جهانی دوم آلمان برای اجاره (تور آلمان)

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، در نوک جنوب غربی جزیره ناهموار جرسی یکی از مجمع الجزایر واقع در بین انگلستان و فرانسه، دیدنی های توپخانه سابق جرسی واقع شده است که به دستور نیروهای نازی که در طول جنگ جهانی دوم جرسی را به اشغال در آورده بودند، ساخته شد. این برج بتنی با ابهت با حساسیت برای اجاره در تعطیلات بازسازی شده است. جونا هپوورت، مدیر مکان های میراث باستانی جرسی در مصاحبه با سی ان ان می گوید: تاریخچه توپخانه سابق جرسی یک راه یادآوری بخشی از تاریخ و بعلاوه استفاده بهتر از آن است. بازدیدکنندگان می توانند منظره های360 درجه خط ساحلی جزیره و ساختمان سفید فانوس دریایی کربر را در افق ببینند. هپوورت اضافه نمود: به نظر من یکی از دلایل اقامت در آنجا و در زمان دسترسی به توپخانه سابق جرسی داشتن یکی از برترین منظرههای جزایر انگلستان در این ارتفاعات است

تاریخچه توپخانه سابق جرسی در جنگ جهانی دوم آلمان برای اجاره (تور آلمان)

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

تاریخ پر از سختی

مجمع الجزایر بخشی از انگلستان نبوده و در واقع پادشاهی های وابسته اند. به این معنا که آن ها از انگلستان جدا نبوده و انگلستان در برابر آن ها مسئول است. به لطف موقعیت زیبا و البته مجزای مجمع الجزایر انگلستان، آن ها تاریخ جدا و حال و هوای مخصوص خود را دارند. جرسی و همسایه آن گورنسی، آلدرنی و سارک در طول جنگ جهانی دوم تحت اشغال نیروهای آلمانی بودند و اثرات آن در تاریخ جرسی مثل همین برج مخابراتی همچنان مشهود است. ارتش نظامی مجمع الجزایر در جنگ جهانی دوم از کارگران اسیر دیگر سرزمین ها تشکیل شده بود. نزدیک به 16000 کارگر اسیر برای کار در اردوگاه های مرگ بار کار اجباری به مجمع الجزایر آورده شده بودند. این جنبه هولناک باعث ناراحتی برخی از بازدیدکنندگان در تاریخچه توپخانه سابق جرسی می شد. هپوورت می گوید: جرسی از زمان جنگ جهانی دوم، استحکامات نظامی بسیاری در سرتاسر جزیره دارد پس واقعا هیچ راه فراری از آن نیست. در جریان ورود انگلستان به جنگ، برج مخابراتی در سال 1941 ساخته شد با ارتفاع 60 فوت و دیوارهای بتنی به ضخامت 6 فوت اما شبیه به یک برج گرد گرانیتی قرن 18 طراحی شد تا هدف اصلی آن را مخفی کند. هر طبقه انبار توپخانه خود را با هدف یاری به یورش ناپذیری مجمع الجزایر، کنترل می کرد.

برج مخابراتی پس از جنگ به وسیله کمیسیون فرودگاه و بندرگاه های ایالات جرسی برای نظارت بر عبور کشتی ها مورد استفاده نهاده شد. با پیشرفت فن آوری، برج بی استفاده شد. میراث فرهنگی جرسی پتانسیل تماشای های توپخانه سابق جرسی را در دسترس بودن آن دید. این دارایی پس از یک بازسازی دقیق به یکی از 14 مکان تاریخی متمایز در سرتاسر جزیره تبدیل شد که به وسیله میراث فرهنگی به اجاره داده شد. هپوورت می گوید: هدف از این ایده، یافتن راهی برای استفاده مردم از این ساختمان ها به جای خالی و بلا استفاده رها کردن آن ها بود. پول حاصل از اجاره تاریخچه توپخانه سابق جرسی به عنوان اقامتگاه های تعطیلاتی، صرف بازسازی و نگهداری از دیگر ساختمان های تاریخی جزیره می گردد. هپوورت می گوید: برخی از آن ها اصلی ترند. ما سه یا چهار برج ساحلی داریم که تقریبا شبیه خیمه های سنگی اند. اما ما در سرتاسر جزیره 9 دارایی خود آذوقه رسان، از مزارع سنتی قرن 14 روستاهای جرسی گرفته تا دژهای قرن 16 و 17 بخش های مختلف جزیره، داریم.

بازسازی دقیق

بازسازی بناهای قدیمی و ممتازی همانند برج مخابراتی آسان نیست. هپوورت می گوید: فضای درونی کاملا منحصر به فرد بوده و مراحل بسیاری تا رسیدن به داخل وجود دارد.برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن پروژه، معماران و سازندگان با تجربه در امر ساختمان های غیر طبیعی درگیر کارند. هپوورت می گوید: آن ها خیلی حساس بازسازی شده اند اما از آنجا که درونشان هنوز بتنی است، گاهی اوقات باب میل برخی ها نیست. سقوط های متعدد از پله ها به این معناست که برای همه قابل دسترسی نیست. دیوارهای گرد ساختمان، سه اتاق خواب دو نفره، راهروها و یک آشپزخانه را در خود جای داده اند. بعلاوه اگر هوای بیرون طوفانی باشد، بخاری مرکزی شما را گرم نگاه می دارد. به گفته هپوورت، بخشی از جذابیت به خاطر تقابل میان ساختمان با ابهت و طبیعت زیبای بیرون است.این ساختمان به نظرتان قوی، سنگین، بتنی و رعب برانگیز می آید اما وقتی درون آن هستید و می توانید به دریا نگاه نموده و به آواز پرندگان گوش فرا دهید، باور نکردنی است.

به تماشا جرسی بیایید

جرسی مثل دیگر جزایر انگلستان جلب توجه نمی نماید ولی چیزهای متعددی برای ارائه به گردشگران دارد. هپوورت می گوید: قطعا جرسی سواحل خیره کننده ای دارد. خطوط ساحلی که همگی بخشی از منطقه ها محافظت شده طبیعی هستند. او بعلاوه به معروفیت رو به افزایش جزیره به عنوان یک مقصد آشپزی اشاره می نماید. هپوورت می گوید: کلی غذا های دریایی، محصولات محلی، سیب زمینی های سلطنتی جرسی و شیر تازه گاوهای جرسی و رستوران های خارق العاده اینجا هست.بازدید کنندگان لندنی با یک پرواز 40 دقیقه ای می رسند. این به علاوه این حقیقت که یک شب در برج مخابراتی با امکانات کم به ازای تنها 41 دلار برای هر فرد است به این معنا بوده که به زودی موج عظیمی از مردم دسترسی به توپخانه سابق جرسی خواهند یافت.

منبع: همگردی
انتشار: 1 بهمن 1401 بروزرسانی: 1 بهمن 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1392

به "تاریخچه توپخانه سابق جرسی در جنگ جهانی دوم آلمان برای اجاره (تور آلمان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخچه توپخانه سابق جرسی در جنگ جهانی دوم آلمان برای اجاره (تور آلمان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید