تعلیق دسترسی ترامپ به حساب توئیتری

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، توئیتر پس از تعلیق دو پیغام تحریک آمیز دونالد ترامپ درباره تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دسترسی او به حساب کاربری اش را به مدت 12 ساعت تعلیق کرد.

تعلیق دسترسی ترامپ به حساب توئیتری

به گزارش ایرنا، این شرکت آمریکایی با صدور بیانیه ای هشدار داد، در صورت تکرار نقض قوانین این شبکه اجتماعی، دسترسی رئیس جمهوری آمریکا به صورت دائم مسدود می گردد.

این اقدام پس از آن صورت می گیرد که سخنان تحریک آمیز ترامپ موجب شد که طرفداران او به ساختمان کنگره آمریکا در حین برگزاری نشست اعضای مجلس نمایندگان و سنای این کشور برای شمارش آرای گزینشگران انتخابات ریاست جمهوری یوروش برند.

ترامپ پیش از برگزاری این نشست از مایک پنس معاونش خواست تا در مقابل کنگره پیروزی جو بایدن را به رسمیت نشناسد.

ترامپ که براساس نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوم نوامبر با کسب 232 رای کالج الکترال در برابر 306 رای جو بایدن شکست خورده اعلام نمود هرگز شکست در انتخابات را نخواهد پذیرفت.

رئیس جمهوری ایالات متحده روزچهارشنبه در برابر طرفدارانش که در خیابان های واشنگتن به نفع وی تجمع نموده بودند، گفت: تنها چیزی که مایک پنس باید انجام دهد این است که از ایالت ها بخواهد تا بار دیگر صحت نتیجه انتخابات را آنالیز نمایند. به این ترتیب من دوباره رئیس جمهوری خواهم شد و شما بار دیگر خوشبخت خواهید شد. وی گفت در این انتخابات به شکل بی سابقه ای تقلب شده است.

منبع: عصر ایران
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 629

به "تعلیق دسترسی ترامپ به حساب توئیتری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعلیق دسترسی ترامپ به حساب توئیتری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید