تکذیب خبر استعفای وزیر دفاع آمریکا

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سخنگوی پنتاگون، خبر استعفای وزیر دفاع آمریکا را تکذیب کرد.

تکذیب خبر استعفای وزیر دفاع آمریکا

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، جاناتان هافمن، سخنگوی پنتاگون گزارش شبکه ان بی سی مبنی بر آماده شدن مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا برای کناره گیری از سمت خود را تکذیب کرد و گزارش ان بی سی را از بسیاری جهات نادرست و گمراه کننده دانست.

هافمن با انتشار پیامی در حساب کاربری توئیتر خود نوشت: گزارش ان بی سی از بسیاری جهات نادرست و گمراه کننده است. به صراحت می گویم، وزیر دفاع قصد استعفا ندارد و همچنین از او خواسته نشده است که نامه استعفا را تسلیم کند.

پیش از این شبکه ان بی سی با استناد به گفته سه مقام دفاعی فعلی مدعی شد اسپر نامه استعفا تهیه کرده است. زیرا او یکی از مقاماتی است که انتظار می رفت پس از انتخابات آمریکا اخراج شود.

اختلافات اسپر و دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا پس از آن شدت گرفت که ترامپ با درخواست اسپر مبنی بر تغییر نام سران کنفدراسیون از پایگاه های نظامی آمریکا مخالفت کرد.

گزارش ها درباره استعفای احتمالی اسپر در میان تنش های پس از انتخابات در آمریکا منتشر شده است، زیرا رقابت برای ورود به کاخ سفید بین دونالد ترامپ و جو بایدن ادامه دارد و آرای برخی از ایالت های مهم هنوز در حال شمارش است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 508

به "تکذیب خبر استعفای وزیر دفاع آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب خبر استعفای وزیر دفاع آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید