تلگرام قابلیت تماس تصویری را به اپلیکیشن خود اضافه نمود

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، پیغام رسان تلگرام در هفتمین سالگرد تولدش قابلیت تماس تصویری را به اپلیکیشن خود اضافه نمود. اکنون کاربران همه نسخه های این اپ مانند نسخه های تلفن همراه و دسکتاپ می توانند که از این ویژگی جدید در پیغام رسان تلگرام استفاده نمایند.

تلگرام قابلیت تماس تصویری را به اپلیکیشن خود اضافه نمود

این ویژگی جدید تلگرام، هنوز در مرحله آلفا واقع شده است. تلگرام اعلام نموده است که همانند قابلیت تماس صوتی، از رمزگذاری مخصوص خودش جهت بالا بردن امنیت کاربران در هنگام برقراری تماس تصویری استفاده نموده است.

برای اطمینان از امنیت تماس تصویری، این اپ به شما و شخصی که با آن در حال مکالمه هستید چهار ایموجی خاص را نشان می دهد. در صورتی این چهار ایموجی نمایش داده شده، برای شما و شخص دیگر به طور کامل یکسان باشند تماس تصویری در امنیت کامل در حال اجرا است.

  • مقایسه رابط کاربری One UI سامسونگ با OxygenOS وان پلاس

قابلیت تماس تصویری تلگرام، از ویژگی تصویر در تصویر هم بهره می برد. در این حالت شما می توانید با کوچک کردن تماس تصویری، به انجام کارهای دیگر خود در این اپ بپردازید. همچنین شما می توانید هر زمان که بخواهید تماس تصویری را به تماس صوتی تبدیل کنید یا اینکه در هنگام تماس تصویری دوربین خود را خاموش کنید.

تلگرام می خواهد قابلیت های بیشتری را هم در آینده به این اپ پیغام رسان اضافه کند. از جمله این قابلیت ها می توان به انجام تماس تصویری به صورت گروهی در این اپ اشاره نمود.

  • در به روزرسانی بعدی ویندوز 10 قابلیت های جدیدی به کلیپ بورد اضافه می گردد

علاوه بر اضافه کردن تماس تصویری، تلگرام همچنین انیمیشن های جدیدی را برای بعضی از ایموجی هایی که به صورت مکرر در این اپ استفاده می شوند، اضافه نموده است. در صورتی که از این ایموجی های جدید در هنگام مکالمه بهره ببرید، ایموجی به شکل جذاب تری و همراه با انیمیشن خاصی نمایش داده می گردد.

شما می توانید این به روزرسانی جدید را هم اکنون بر روی دستگاه های خود نصب کنید.

  • 9 مشکل رایج مرورگرها و راهکارهای رفع کردن آن ها

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 364

به "تلگرام قابلیت تماس تصویری را به اپلیکیشن خود اضافه نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلگرام قابلیت تماس تصویری را به اپلیکیشن خود اضافه نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید