دیدن کنید: اولین تریلر گیم پلی از بازی Alien: Rogue Incursion منتشر شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، بازی تازه مجموعه بیگانه شاید جای خالی بازی Alien: Isolation محصول استودیوی Creative Assembly را پر نکند اما به راه و روش خود ما را برای یک تجربه ترسناک دیگر آماده می نماید. در رویداد استیت آو پلی اخیر پلی استیشن از اولین تریلر گیم پلی بازی Alien: Rogue Incursion رونمایی شد و پی بردیم این عنوان در تعطیلات سال 2024 راهی پلی استیشن وی آر 2، متا کوئست 3 و استیم وی آر می گردد.

دیدن کنید: اولین تریلر گیم پلی از بازی Alien: Rogue Incursion منتشر شد

گرچه این بازی همچنان مراحل توسعه را پشت سر می گذارد و باید منتظر نسخه نهایی آن باشیم اما نمایشی که از آن دیدیم همه المان های اصلی فرنچایز بیگانه را در خود دارد. از محیط های صنعتی و علمی تخیلی گرفته تا فیس هاگرهایی که به آرامی از تخم ها بیرون می آیند و البته زنومورفی که روی دیوارها می خزد، همه اینجا هستند تا بازیکن را حسابی به چالش بکشند.

در توضیحات رسمی استودیوی Survios می خوانیم: بازی Alien: Rogue Incursion یک بازی تک نفره، اکشن و ترسناک است که دارای داستانی کاملا نو از یک ماموریت اساسی است که شجاعت، هوش و مهارت بازیکنان را برای زنده ماندن از وحشت بیگانگان آزمایش می نماید. شوتری پرتنش که با موتور آنریل انجین 5 ساخته شده است. بازیکنان باید به هنگام کاوش در سیاره پوردان (Purdan) هوش و حواس شان را به طور کامل جمع نمایند.

در نتیجه می دانیم برخلاف تمام تشابهاتی که این اثر با دیگر عناوین مجموعه بیگانه دارد، قرار است تا قصه تازه ای را روایت کند و زنومورف های شدیدا باهوشی در دل خود جا داده است. در حال حاضر ساخت نسخه غیرِ VR این بازی تایید نشده اما احتمال می رود به زودی معرفی گردد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 13 خرداد 1403 بروزرسانی: 13 خرداد 1403 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1506

به "دیدن کنید: اولین تریلر گیم پلی از بازی Alien: Rogue Incursion منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدن کنید: اولین تریلر گیم پلی از بازی Alien: Rogue Incursion منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید