توئیتر آبی امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، توئیتر آبی یک نسخه پولی از توئیتر اصلی است در حال حاضر تنها در دو کشور استرالیا و کانادا قابلیت فعال سازی دارد و به کاربران امکانات بیشتری را ارائه می نماید.

توئیتر آبی امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی خبرنگاران،به نقل از theverge، توئیتر به طور منظم ویژگی های نو را قبل از عرضه رسمی آزمایش می نماید، اما این شرکت در حال ایجاد روش نوی برای بعضی افراد است تا قبل از دیگران ویژگی های نو را آزمایش نمایند. روز چهارشنبه، این شبکه اجتماعی اظهار داشت که مشترکین سرویس پولی توئیتر آبی تحت یک بنر نو Labs به بعضی از ویژگی های نو دسترسی زودهنگام خواهند داشت.

اگر با ویژگی های YouTubes Labs برای مشترکین Premium آشنا هستید، به نظر می رسد این قابلیت نیز مدل مشابهی از YouTubes Labs باشد. از ویژگی های نو توئیتر می توان به مکالمات پین شده در iOS اشاره نمود که به شما امکان می دهد مکالمات دایرکت مسیج را به بالای فهرست پین کنید و علاه بر این امکان ارسال ویدئو های طولانی تر را در نسخه وب دارد.

کاربران تنها در یک صورت می توانند در توئیتر آبی مشترک شوند که از iOS استفاده نموده و در کانادا و استرالیا شاکن باشند. ویژگی های Labs هنوز به طور گسترده در دسترس همه کاربران نیستند. توئیتر قول داده است که به زودی Labs در کشور های بیشتری در دسترس قرار بگیرد. این شرکت در وب سایت خود می گوید که توئیتر آبی در آینده در منطقه ها دیگری برای نسخه اندروید و وب در دسترس خواهد بود.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آذر 1400 بروزرسانی: 9 آذر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1074

به "توئیتر آبی امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توئیتر آبی امکانات بیشتری در اختیار کاربران قرار می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید