کراس نو سوزوکی معرفی گردید

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران، کمپانی سوزوکی از کراس اوور تازه خود با نام SX4 S-Cross مدل 2022 رونمایی کرد. چراغ های اصلی جلو با گرافیک داخلی ال ایی دیی سه نقطه ای دو سطحی، لوگوی بزرگ سوزوکی و عناصر کرومی در جلوپنجره مجموعا ظاهری مجذوب کننده برای مدل 2022 ایجاد نموده اند.

کراس نو سوزوکی معرفی گردید

در نمای عقب نیز چراغ های اصلی طراحی متفاوت و زیبایی دارند. فاصله بین چراغ ها با نوار پلاستیکی و لوگوی سوزوکی در مرکز آن پر شده است. با توجه به حضور نام کراس، در قسمت هلال اطراف دور گلگیرها و سپر عقب و جلو از قطعات پلاستیکی حجیم استفاده شده تا ظاهری آفرودی تر برای این کراس اوور ایجاد گردد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با 4300 میلیمتر در طول، 1785 میلیمتر در عرض و 1585 میلیمتر در ارتفاع پیشرفته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با 2600 میلیمتر است.

فضای داخل کابین طراحی ساده و البته کاربردی را ارائه می دهد. از جمله امکانات این بخش می توان به نمایشگر لمسی هفت اینچی ویژه سیستم تفریح و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اوتو اشاره نمود. در تریم های بالاتر نمایشگر 9 اینچی، روکش چرمی و سانروف پانورامیک نیز ارائه می گردد.

در تریم پایه جایگاه ها مجهز به گرمکن هستند. سیستم تهویه دو نقطه ای، ورود بدون کلید و نورپردازی داخلی به عنوان آپشن استاندارد فعال هستند.

در بخش ایمنی نیز همه تریم ها مجهز به امکاناتی مانند: شناسایی هوشمند علائم ترافیکی راستا، کروز کنترل تطبیقی و نمایش نقاط کور دید راننده هستند.

در بخش پیشرانه از نمونه 1.4 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ در هماهنگی با سیستم هیبرید ملایم استفاده شده که مجموع خروجی آن برابر با 127 اسب بخار و گشتاور 235 نیوتن متر است. شاخص صفر تا 100 کیلومتر برابر با 9.5 ثانیه در حالت محور جلو و 10.2 ثانیه در حالت تمام چرخ محرک فعال، محاسبه شده است.

در بخش جعبه دنده نمونه های شش سرعته دستی و شش سرعته اتوماتیک ارائه می گردد.

فروش این محصول از ماه آینده برای بازار اروپا شروع می گردد. از سال 2022 نیز راهی بازارهای هدف در آمریکای جنوبی، اقیانوسیه و آسیا خواهد شد.

قیمت پایه حدود 33500 دلار احتمالا در نظر گرفته می گردد.

منبع: عصر ایران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 21 تیر 1401 بروزرسانی: 21 تیر 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1285

به "کراس نو سوزوکی معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کراس نو سوزوکی معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید