توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج توزیع شد.

توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، امیر جمشیدنژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در استان کردستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این سازمان اقدام به توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی و ضدعفونی تمامی تاکسی های فعال در حوزه حمل و نقل عمومی به منظور پیشگیری از گسترش و شیوع ویروس کرونا کرده است.

وی مطرح کرد: این سازمان تمام توان خود را برای پیشگیری از گسترش شیوع کرونا و حفظ سلامتی شهروندان به کار بسته است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه نمود: به دنبال شیوه و اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور این سازمان تمام تلاش خود را در راستای پیشگیری از گسترش شیوع این ویروس انجام داده است.

جمشیدنژاد ادامه داد: به همین دلیل تمامی اتوبوس های ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت مستمر و مرتب ضدعفونی و گندزدایی شده است.

وی همچنین شرح داد: دستورالعمل های بهداشتی نیز در قالب برچسب در اختیار رانندگان جهت نصب در داخل تاکسی قرار گرفته تا در معرض دید مسافران باشد.

جمشید نژاد از کلیه رانندگان ناوگان تاکسی رانی درخواست کرد: در صورت نیاز مجدد به محلول ضدعفونی کننده کننده خطوط با مراجعه به خودروهای گشت و بازرسی این محلول را تحویل و در بین رانندگان تاکسی توزیع کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 24

به "توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توزیع محلول ضدعفونی بین رانندگان تاکسی در سنندج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید