پایانه بندرامام (ره) مستمر ضدعفونی می گردد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران/خوزستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان از جابجایی روزانه 50 هزار تن کالا از بندر امام خمینی(ره) به سایر نقاط کشور اطلاع داد.

پایانه بندرامام (ره) مستمر ضدعفونی می گردد

غلامعباس بهرامی نیا اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ضد عفونی کردن سرانجامه های بار و مسافر استان در دستور کار قرار گرفته و این کار به صورت مستمر در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان، وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه 50 هزار تن کالا از مبدأ بندر امام خمینی(ره) به سایر نقاط کشور ارسال می گردد، اضافه نمود: روزانه حدود 3 هزار دستگاه کامیون وارد سرانجامه بار بندر امام خمینی(ره) و به همین تعداد نیز کامیون بار از بندر خارج می گردد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان اعلام کرد: در این راستا برای ضدعفونی کردن سرانجامه بندر امام خمینی(ره) به عنوان بزرگترین سرانجامه بار کشور در حمل کالاهای اساسی، تمهیداتی از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نظر گرفته شده و این کار به صورت مستمر در حال اجرا است.

بهرامی نیا گفت: علاوه بر ضدعفونی کردن سرانجامه، سطوح و سالن های اعلام بار طی چند مرحله در روز، پیش از ورود رانندگان به سرانجامه بندر امام خمینی(ره) دمای بدن آنها از طریق تب سنج کنترل می گردد تا در صورت مشاهده مورد مشکوک، امکان مراجعه سریع فرد به درمانگاه مهیا باشد.

وی با اشاره به استقرار خودروی آمبولانس و کارشناسان بهداشت در سرانجامه بار بندر امام خمینی(ره)، ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای سرانجام سال، مقدار زیادی کالای اساسی وارد کشور می گردد که باید هرچه سریعتر در بنادر تخلیه و برای ارسال به سایر نقاط کشور بارگیری شوند. با این کار اطمینان خاطر جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برای رانندگان ایجاد می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 43

به "پایانه بندرامام (ره) مستمر ضدعفونی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانه بندرامام (ره) مستمر ضدعفونی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید