فراوری نفت میدان دهلران تا انتها سال جاری افزایش می یابد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، ظرفیت فراوری میدان نفتی دهلران با راه اندازی چاه های جدید و تعمیری، تا انتها سال جاری افزایش می یابد.

فراوری نفت میدان دهلران تا انتها سال جاری افزایش می یابد

به گزارش شانا به نقل از شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، رامین حاتمی در نشست پیش بینی بهره دهی چاه های شرکت نفت مناطق مرکزی ایران برای نیمه دوم سال جاری که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار گردید، درباره فراوری صیانتی و برداشت حداکثری از میدان های نفتی در حوزه فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب اظهار کرد: میانگین فراوری روزانه میدان مشترک دهلران نسبت به سال 98، حدود 10 هزار بشکه افزایش نشان می دهد و پیش بینی می گردد با راه اندازی چاه های جدید در نیمه دوم سال جاری، ظرفیت فراوری این میدان باز هم افزایش یابد.

وی در رابطه با میزان فراوری نفت و گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب در 6 ماه نخست سال جاری اظهار کرد: این شرکت در این مدت در مجموع 12 میلیون و 700 هزار بشکه نفت از میدان های چشمه خوش، دانان، دهلران، سرکان، ماله کوه، نفت شهر و سومار برداشت نموده است؛ از میدان تنگ بیجار هم حدود 967 میلیون متر مکعب گاز برداشت شده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران راه اندازی چاه تزریقی و سیستم تصفیه پساب دهلران در نیمه نخست سال جاری را از اقدام های شرکت نفت و گاز غرب عنوان و اظهار کرد: با بهره برداری از این پروژه، ضمن ایجاد امکان تزریق روزانه 5 تا 6 هزار بشکه پساب فراوریی واحد نمکزدایی دهلران، از انباشت پساب در حوضچه های دفعی و آلودگی محیط زیست جلوگیری شده است.

شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب یکی از شرکت های تابعه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران محسوب می گردد که حوزه فعالیت آن شامل استان های کرمانشاه، ایلام، بخشی از شمال خوزستان و لرستان با مرکزیت ستاد در شهر کرمانشاه است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 21 آبان 1399 بروزرسانی: 21 آبان 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 445

به "فراوری نفت میدان دهلران تا انتها سال جاری افزایش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری نفت میدان دهلران تا انتها سال جاری افزایش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید