تور ارزان فرانسه: تیم ملی فوتبال پیوند اعضا راهی فرانسه می گردد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا از اعزام تیم فوتبال پیوند اعضا به جام جهانی فرانسه اطلاع داد و گفت: با توجه به مکاتبه ای که با فدراسیون جهانی داشتیم، منتظر تعیین شدن زمان برگزاری این مسابقات هستیم.

تور ارزان فرانسه: تیم ملی فوتبال پیوند اعضا راهی فرانسه می گردد

با ما همراه باشید و با تور ارزان فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

محسن موسوی در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: مسابقات جام جهانی فوتبال پیوند اعضا قرار بود سال گذشته برگزار گردد که به علت شرایط کرونا این مسابقات لغو و به سال 2022 موکول شد.

وی گفت: راهنمایی این تیم در حال حاضر بر عهده علی چینی بازیکن پیشین استقلال است، بازیکنان باتجربه و خوبی در این تیم بازی می نمایند که می توانند یکی از مدعیان اسم قهرمانی در جام جهانی فرانسه باشند.

موسوی اظهار کرد: مسابقات جام جهانی فوتبال به میزبانی فرانسه برگزار خواهد شد، اما هنوز زمان و شهر برگزاری از سوی فدراسیون جهانی معین نشده است.

وی در خاتمه با اشاره به برگزاری اردوی تیم فوتبال پیوند اعضا از روز سه شنبه 13 مهر، اضافه کرد: با توجه به شرایط کرونایی، امکان برگزاری اردوها برای ملی پوشان این رشته وجود نداشت، اما پس از واکسینه کردن ملی پوشان و رعایت پروتکل های بهداشتی، اولین اردوی تیم ملی فوتبال پیوند اعضا از روز سه شنبه 13 مهر در قائم شهر شروع و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1016

به "تور ارزان فرانسه: تیم ملی فوتبال پیوند اعضا راهی فرانسه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان فرانسه: تیم ملی فوتبال پیوند اعضا راهی فرانسه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید