ثبت کتاب دنیای شیشه ای در موزه اکسپو

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، کتاب دنیای شیشه ای 2: تاریخچه اکسپوها از 1851 میلادی در جریان بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اکسپو دوبی، در موزه اکسپو ثبت شد.

ثبت کتاب دنیای شیشه ای در موزه اکسپو

به گزارش دنیای سفر به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از اکسپو 2020 دوبی کتاب دنیای شیشه ای 2 را که با مشارکت بنیاد رودکی انتشار یافته است، در دیدار با مسئولان موزه اکسپو، برای ثبت در این موزه، اهدا کرد.

اسماعیلی یکی از نسخه های اهدایی را به رسم یادبود امضا کرد که به عنوان کتاب فارسی زبان تاریخ اکسپو، برای ثبت در مقر اصلی موزه اکسپو در شانگهای چین، به نمایندگان ارشد این موزه اهدا شد.

موزه اکسپو که تحت نظارت سازمان جهانی نمایشگاه ها (بی آی ای) تاسیس شده است به صورت سنتی در زمان برگزاری اکسپوهای جامع جهانی یا تخصصی بین المللی، با برپایی پاویونی در محل اکسپو، موزه موقت چندماهه اکسپو را راه اندازی می نماید.

دنیای شیشه ای: اکسپوهای جهانی از 1851 میلادی تالیف علیرضا بهرامی به همت بنیاد رودکی به عنوان متولی رویدادهای هنری اکسپو آذرماه سال جاری در تالار رودکی رونمایی شد.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 20 فروردین 1401 بروزرسانی: 20 فروردین 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1201

به "ثبت کتاب دنیای شیشه ای در موزه اکسپو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت کتاب دنیای شیشه ای در موزه اکسپو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید