حضور مربی سابق بارسلونا در تیم ملی فوتسال ایران منتفی شد؟

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران، چندی پیش بود که خبر حضور میگوئل آندرس مربی اسپانیایی در تیم ملی فوتسال ایران و توافقش با وحید شمسایی سرمربی تیم کشورمان منتشر شد. میگوئل با سابقه کار در باشگاه های بارسلونا و اینترمووی استار اسپانیا و تیم های ملی هلند، آلمان و آذربایجان اصلی ترین گزینه شمسایی به عنوان مربی تمرین دهنده در تیم ایران بود.

حضور مربی سابق بارسلونا در تیم ملی فوتسال ایران منتفی شد؟

شمسایی به وسیله شهاب سفال منش دستیار ایرانی خود با میگوئل توافق نموده بود که این مربی اسپانیایی به صورت پاره وقت ایران را در اردوها و تمرینات آماده سازی همراهی کند. در واقع مقرر شده بود میگوئل برای بازی های مقدماتی قهرمانی آسیا و بعلاوه مسابقات مرحله نهایی این رقابت ها روی نیمکت ایران بنشیند اما در حال حاضر همه چیز در ابهام قرار گرفته است.

بعد از آنکه شمسایی خواسته ها و شروط میگوئل را در جلسه با مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال مطرح نمود، با برخی از درخواست های مربی سابق بارسلونا مخالفت و مقرر شد تا شمسایی دور جدیدی از مذاکرات را با او شروع کند.

پیگیری های خبرنگاران نشان می دهد میگوئل از برخی از بندهایی که فدراسیون فوتبال ایران میخواهد در قراردادش ثبت کند، رضایت ندارد.

یک منبع خبری در این خصوص به خبرنگاران گفت که مهمترین بحث مطرح شده بین تیم ملی ایران و میگوئل مباحث اقتصادی است و ایران میخواهد مبلغی کمتر از آنچه که در ابتدا با مربی اسپانیایی توافق نموده بود، بپردازد.

به گفته این منبع خبری، بعید است میگوئل که همزمان در تیم ملی فوتسال آلمان هم فعالیت می نماید، به پیشنهاد نهایی ایران پاسخ مثبت بدهد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1223

به "حضور مربی سابق بارسلونا در تیم ملی فوتسال ایران منتفی شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور مربی سابق بارسلونا در تیم ملی فوتسال ایران منتفی شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید