خبرنگاران اختصاص چهارهزار میلیارد ریال برای چهاربانده کردن جاده خرمشهر - اهواز

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، آبادان - خبرنگاران - معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر گفت:چهار هزار میلیارد ریال برای چهاربانده کردن جاده خرمشهر - اهواز اختصاص یافته که عملیات اجرایی آن از سال 1400 شروع خواهد شد.

خبرنگاران اختصاص چهارهزار میلیارد ریال برای چهاربانده کردن جاده خرمشهر - اهواز

به گزارش خبرنگاران محمد حیدری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگاران بیان نمود:چهاربانده کردن جاده خرمشهر - اهواز از پروژه های ملی است که با امضای تفاهنامه مشترک بین منطقه آزاد اروند، وزارت راه و شهرسازی و استانداری خوزستان اجرا خواهد شد و گام نخست آن شامل 20 کیلومتر به زودی از سمت اهواز شروع می گردد.

وی به توجه خاص دولت خدمتگذار برای برطرف محرومیت ها از مناطق روستایی خرمشهر اشاره نمود و ادامه داد:با توجه به اختصاص اعتبارات ثابت از سوی سازمان دهیاری کشور به دهیاران، در همه روستاهای خرمشهر طرح آبرسانی، گازرسانی و احداث سیل بند در دستور کار قرار گرفته است.

حیدری یکی از نقاط مهم در مقابله با سیل و ظغیان رودخانه کارون در شهرستان خرمشهر را روستای ام نوشه بیان نمود و گفت: 450 متر دیوارسازی ساحل روستای ام نوشه اجرا شد و احداث سیل بند در بالادست روستای سوئیچتیه با 50 میلیارد ریال در طرح پیشنهادی به سازمان آب و برق خوزستان قرار گرفته است.

وی به عملیات واگذاری و تسطیح زمین های کشاورزی غرب کارون و شلمچه در قالب طرح 550 هکتاری رهبر معظم انقلاب اشاره نمود و ادامه داد: اجرای این طرح فعالیت کشاورزی در این منطقه افزایش داده است.

حیدری همچنین گفت: به زودی زمین های تسطیح شده در قالب این طرح، در جزیره مینو از توابع خرمشهر تحویل کشاورزان این منطقه خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 672

به "خبرنگاران اختصاص چهارهزار میلیارد ریال برای چهاربانده کردن جاده خرمشهر - اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اختصاص چهارهزار میلیارد ریال برای چهاربانده کردن جاده خرمشهر - اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید