خبرنگاران سقوط غم انگیز شاهین به لیگ یک؛ هفتمی صنعت نفت قطعی شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال صنعت نفت با کسب پیروزی سه بر یک در برابر شاهین، سقوط این تیم بوشهری به لیگ یک را مسجل کرد و خودش در رده هفتم لیگ را به اتمام می رساند.

خبرنگاران سقوط غم انگیز شاهین به لیگ یک؛ هفتمی صنعت نفت قطعی شد

به گزارش خبرنگاران، تیم های صنعت نفت آبادان و شاهین بوشهر در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر از ساعت 20:45 دقیقه در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که در سرانجام شاگردان بهنام سراج پیروز به کسب پیروزی سه بر یک شدند و حکم به سقوط نماینده بوشهر به دسته یک دادند.

صنعت نفت از ابتدا میل بیشتری برای گلزنی داشت و شاهین تحت فشار شدیدی پا به میدان گذاشته بود. ابتدا در دقیقه 20 عیسی آل کثیر روی پاس جعفر سلمانی گل نخست را به ثمر رساند. در ادامه و در دقیقه 51 محمدرضا غبیشاوی با یک شوت دیدنی و فنی از پشت محوطه جریمه فاصله را 2 برابر کرد و تیمش را به یک برد ارزشمند پس از 6 هفته ناکامی رساند.

در سوی مقابل شاهین که در نیمه دوم حملات انتحاری را روی دروازه صنعت تدارک دیده بود به توفیقی نرسید و در دقیقه 82 توسط بهروز نوروزی فرد از روی یک ضربه کرنر فاصله را کاهش داد اما کافی نبود. اوضاع در ادامه برای تیم بوشهری بدتر هم شد و طالب ریکانی در دقیقه 89 روی ضدحمله گل سوم را هم به ثمر رساند تا کار شاهین تمام شود. شاهین با قبول شکستی دیگر بعد از سه بازی بدون باخت، سقوطش به دسته یک قطعی شد تا خیلی زود به سطح دوم فوتبال ایران برشود و دیدار هفته آخرش در برابر استقلال تشریفاتی شود.

صنعت نفت با این برد 41 امتیازی شد و جایگاه خود را در رده هفتم تضمین کرد. شاهین نیز با این شکست 22 امتیازی باقی ماند و لیگ نوزدهم را در رده شانزدهم به اتمام رساند. آنها در هفته سرانجامی اگر حریف خود را شکست دهند بازهم در همین رده باقی می ماند.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 377

به "خبرنگاران سقوط غم انگیز شاهین به لیگ یک؛ هفتمی صنعت نفت قطعی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سقوط غم انگیز شاهین به لیگ یک؛ هفتمی صنعت نفت قطعی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید