دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان سلام پیروز حامی ایمنی سازمان آتش نشانی شدند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، اختتامیه و اهدای حکم دوره مجازی آموزش طرح حامی ایمنی برای دانش آموزان برگزار گردید.

دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان سلام پیروز حامی ایمنی سازمان آتش نشانی شدند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، اختتامیه و اهدای حکم دوره مجازی آموزش طرح حامی ایمنی باحضور آقای هلالی معاون فرهنگی اجتماعی، ملکی سخنگو و مدیر روابط عمومی، صائبی مشاور و مدیر حوزه، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، در دبستان سلام پیروز منطقه 3 برگزار گردید.

به گفته داود صالحی مدیر دبستان، در این دوره که بصورت مجازی و با شرکت کلیه دانش آموزان مدرسه (دوره اول) به صورت آفلاین انجام پذیرفت، دانش آموزان هر هفته با موضوعات مختلف ایمنی اعم از شناخت ماشین آتش نشانی و اقدامات ضروری در زمان شنیدن آژیر در هنگام عملیات، شناخت و نحوه صحیح تماس با سامانه 125، نحوه استفاده صحیح از آسانسور، چگونگی حرکت در آتش سوزی و دود گرفتگی، شناخت شیر هیدرانت، آشنا شده و جهت آگاهی بیشتر، به مصاحبه با معلم پایه خود می پرداختند.

وی اضافه کرد: پس از برگزاری این دوره مجازی، آزمونی از شرکت کنندگان گرفته شد و در مراسم اختتامیه حکم حامی ایمنی سازمان آتش نشانی به تنی چند از نماینده های شرکت کنندگان اهدا شد.

هلالی نیز در این رابطه اضافه کردند: سازمان آتش نشانی در ایام کرونا با شعار آموزش تعطیل نمی گردد و تهران شهری ایمن برای همه، اقدام به برگزاری آموزش های مجازی در همه سطوح برای آگاهی شهروندان نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 695

به "دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان سلام پیروز حامی ایمنی سازمان آتش نشانی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان مقطع ابتدایی دبستان سلام پیروز حامی ایمنی سازمان آتش نشانی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید