در پی نجات جان یک دندانپزشک به وسیله اپل واچ، تیم کوک به نامه تشکر او پاسخ داد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تیم کوک، مدیر عامل اپل، از مردی که داستان نجات زندگی اش به وسیله اپل واچ را منتشر نموده؛ تشکر نموده است.

در پی نجات جان یک دندانپزشک به وسیله اپل واچ، تیم کوک به نامه تشکر او پاسخ داد

چند وقت پیش اپل واچ سری 6 یک دندانپزشک هندی 33 ساله به نام نیتش چوپرا هشدار داد که ریتم قلب او تغییر نموده و فیبریلاسیون دارد. او قبل این هشدار احساس ضعف نموده بود، اما به آن توجهی ننموده بود.

پس از اینکه او به پزشک مراجعه کرد، تشخیص تایید شد، اما ضمناً تایید شد که یکی از شریان های خونرسان قلبی او یا شریان های کرونری اش هم گرفتگی دارد. او آنژیوگرافی شد، تشخیص تایید شد و درمان لازم برای او صورت گرفت.

همسر چوپرا، نها، ایمیلی به تیم کوک ارسال کرد تا از او به خاطر ساعت اپل که جان شوهرش را نجات داد، تشکر کند.

کوک نامه را دریافت نموده و پاسخ داده:

خیلی خوشحالم که در پی ارزیابی بالینی بودید و مراقبتپزشکی را که می خواستید دریافت کردید. تشکر از شما به خاطر به اشتراک گذاری داستانتان با ما. روز خوبی داشته باشید. برترین آرزو ها، تیم.

همسر نیتیش که از سرانجام خوش داستان هیجان زده شده ، تصمیم گرفته است تا خودش هم اپل واچ بخرد تا سلامت خودش را زیر نظر بگیرد. نیتش به HT Tech گفته است که احساس خوشحالی می نماید و نمی داند که قدردانی خود را چگونه ابراز کند. او تا حالا از ساعت به عنوان یک اکسسوری مد یا زمان سنج استفاده می کرد، اما حالا ساعت به نظرش کاربرد دیگری هم دارد.

پرواضح است که شما به استناد داشتن یک ساعت هوشمند یا اپل واچ نمی توانید مطمئن باشید که در صورت بروز یک مشکل حاد قلبی، ساعت حتما مشکل شما را تشخیص بدهد.

در این مورد خاص اپل واچ متوجه نوعی از افزایش ناهنجار ضربان قلب به نام فیبریلاسیون شده بود که لزوما به معنی گرفتگی شریان های خونرسان قلب نیست. اما پزشکان موقع آنالیز فیبریلاسیون، متوجه مشکل جانبی شدند.

پس ساعت هوشمند فقط یک ابزار یاریی برای شما می تواند باشد. ضمناً ساعت اپل توانسته موارد زیادی از سقوطها حتی در هنگام دویدن و دوچرخه سواری را گزارش کند و به نجات جان افراد زیادی یاری کند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 24 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1238

به "در پی نجات جان یک دندانپزشک به وسیله اپل واچ، تیم کوک به نامه تشکر او پاسخ داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در پی نجات جان یک دندانپزشک به وسیله اپل واچ، تیم کوک به نامه تشکر او پاسخ داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید