علت مهم اسکوچیچ برای جدایی حمید استیلی چیست؟

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سرپرستی حمید استیلی در تیم ملی ایران به چالش کشیده شد.

علت مهم اسکوچیچ برای جدایی حمید استیلی چیست؟

یکی از مسائل حمید استیلی در تیم ملی، گزارش هایی است که به سمع و نظر هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال رسیده است.

یکی از این مسائل دیر رسیدن اتوبوس تیم ملی به ورزشگاه محل برگزاری ملاقات با کره جنوبی بود. بعلاوه گفته شد مدارک شناسایی مربوط به یکی از این بازیکنان در این سفر گم شد و...

یک علت مهم دیگر هم وجود دارد؛ اینکه حمید استیلی، یکی از اعضای کمیته فنی به شمار میرود و در نشست کمیته فنی از اسکوچیچ دفاع نکرده است.

گفته می گردد در جلسه هم اندیشی هئیت رئیسه فدراسیون فوتبال که پیش از جلسه ابقای اسکوچیچ در ساختمان فدراسیون فوتبال برگزار گردید، دراگان اسکوچیچ مطالب تندی را در مورد عملکرد حمید استیلی سرپرست تیم ملی بیان می نماید و بی نظمی های درون اردوی تیم ملی را متوجه عملکرد او می داند و معتقد است تا زمانی که از اتفاقات درون اردو بی خبر باشد نمی تواند با متخلفان و بازیکنانی که مرتکب بی نظمی می شوند برخورد کند.

گویا اسکوچیچ مدعی شده که تمرکزش روی مسائل فنی تیم ملی است و نمی تواند همزمان حواسش به رعایت اصول و قوانین در اردوی تیم ملی باشد، به همین علت طبیعی است بعضی بی نظمی ها در اردوی تیم ملی شکل بگیرد.

باید منتظر ماند و دید آیا فدراسیون فوتبال خواسته اسکوچیچ را در مورد جدایی حمید استیلی از سرپرستی تیم ملی را عملی خواهد نمود یا خیر؟

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 6 مرداد 1401 بروزرسانی: 6 مرداد 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1299

به "علت مهم اسکوچیچ برای جدایی حمید استیلی چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت مهم اسکوچیچ برای جدایی حمید استیلی چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید