رضا عنایتی: آرامش را به استقلال برگردانید

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، لیگ تعطیل گردد یا ادامه پیدا کند؟ این سئوالی است که ما را به سوی رضا عنایتی می برد. چهره ای کاملا استقلالی و محبوب که این روزها مانند بسیاری از ایرانی ها خانه نشینی را به بیرون رفتن ترجیح می دهد.

رضا عنایتی: آرامش را به استقلال برگردانید

-آقا رضا صحبت از تعطیلی لیگ است. بعضی هم اعتقاد دارند از ابتدای اردیبهشت بازی ها آغاز می گردد. شما چه برداشتی از آینده دارید؟

این بیماری کل جهان را درگیر نموده و می بینید که ورزش در همه جا تعطیل شده است. حتی اروپایی ها با آن همه سابقه نمی دانند لیگ های خود را برگزار نمایند یا نه. یک بلاتکلیفی کل جهان را در بر گرفته است. به نظر من ما هم باید فعلا صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. شخصا اعتقاد دارم که باشگاه ها نباید از این شرایط متضرر شوند چون هزینه نموده اند. باید کار کارشناسی انجام گردد. به این سادگی نمی گردد تصمیم گرفت. باید همه دور هم جمع شوند و یک تصمیم مناسب بگیرند.

-اوضاع استقلال را هم دنبال می کنی؟

بله در جریان هستم که مدیریت عوض شده. امیدوارم مدیران جدید استقلال بتوانند به دغدغه های مربیان و بازیکنان را سرانجام دهند. الان می بینم که مجیدی ابراز نگرانی نموده، به نظر من حق دارد. یک مربی باید در آرامش کار کند.

-وقتی پول نیست آرامش هم نیست.

صد در صد همین طور است. من خودم سختی ها کار در بی پولی را به عنوان سرمربی کاملا چشیدم. خیلی سخت است. حتی به شما می توانم بگویم ناممکن است. مربی باید آرامش داشته باشد آن هم در تیمی مثل استقلال که کار کردن در آن بسیار سخت و سخت است. به اعتقاد من مدیران استقلال در وهله اول باید با حل مسائل اقتصادی آرامش را به این مجموعه بازگردانند. امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

-این مسائل تا چه اندازه در روحیه بازیکنان تاثیر می گذارد؟

خیلی زیاد. مسائل روحی و روانی ارتباط مستقیم دارد با عملکرد بازیکن. وقتی ذهن بازیکن آرام باشد مطمئنا در زمین بازی عملکرد مطلوب تری خواهد داشت. شما به بازیکن سر وقت پول بدهید آن وقت اثراتش را در بازی ببینید. به هر حال امیدوارم اوضاع تیم محبوبم هرچه زودتر بهتر گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 96

به "رضا عنایتی: آرامش را به استقلال برگردانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضا عنایتی: آرامش را به استقلال برگردانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید