روسیه بزرگترین معدن طلای دنیا را در سیبری بازگشایی می نماید

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، تهران (پانا) - بزرگترین معدن کار طلای روسیه، پولیوس، گفت به دنبال به دست آوردن 100 درصد مالکیت معدن طلای سوخو لاگ در سیبری است که تخمین زده می گردد 540 میلیون تن سنگ طلا داشته باشد.

روسیه بزرگترین معدن طلای دنیا را در سیبری بازگشایی می نماید

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش راشاتودی، عظیمترین معدن کار طلای روسیه، پولیوس، اعلام نمود به دنبال به دست آوردن 100 درصد مالکیت معدن طلای سوخو لاگ در سیبری است که تخمین زده می گردد 540 میلیون تن سنگ طلا و 40 میلیون اونس طلای خالص داشته باشد.

طبق اعلام این شرکت ذخایر معدن طلای توسعه نیافته سیبری عظیمترین ذخایر طلای دنیا است. در 31 می 2020 اعلام شد که این معدن 540 میلیون تن سنگ معدن طلا دارد که مرغوبیت آن 2.3 گرم طلای خالص در هر تن برآورد شده است.

پاول گراچف، رئیس پولیوس گفت: این تأیید می نماید که سوخو لاگ عظیمترین معدن طلای جدید و فعال دنیا است.

گراچف گفت این معدن جدید پولیوس را به دومین معدن کار عظیم دنیا از نظر ذخایر در دست برداشت تبدیل می نماید. ماه گذشته پولیوس توافق کرد برای خرید 22 درصد از سهام باقی مانده این معدن 128.2 میلیون دلار پرداخت کند. پولیوس عظیمترین فراوریکننده طلا در روسیه است.

در سال 2019 میزان فراوری طلای این شرکت به 2.8 میلیون اونس رسید و تخمین زده می گردد فراوری سال جاری این شرکت هم به همین میزان برسد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 آذر 1399 بروزرسانی: 3 آذر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 471

به "روسیه بزرگترین معدن طلای دنیا را در سیبری بازگشایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه بزرگترین معدن طلای دنیا را در سیبری بازگشایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید