زوستل جیسلمیر، هاستلی شیک و زیبا در راجستان هند

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، شهر جیسلمیر (Jaisalmer ) یک شهر در استان راجستان هند است که به آن شهر طلایی هند نیز می گویند، زیرا شن و سنگ های شنی زرد در طراحی و معماری شهر باعث پدید آمدن سایه زردرنگ طلایی در شهر و اطراف آن شده است. جیسلمیر در 575 کیلومتری غرب شهر جیپور قرار گرفته است. این شهر علاوه بر سازه های قدیمی ، قلعه های زیبا و معابد دیدنی دارد و به علت قرار گرفتن در صحرای Thar ، یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری در هند به شمار می رود.

زوستل جیسلمیر، هاستلی شیک و زیبا در راجستان هند

زیبایی های منحصر به فرد در این شهر مختلف هستند. رنگ و لعابی که در گوشه های شهر به چشم می خورد، حال شما را بهتر نموده و آرامش خاصی را به شما منتقل می نماید. در این شهر رنگ های روشنی همانند آبی، سبز، صورتی در کنار یکدیگر ترکیب شده اند و شهری رویایی و خیالی را برای شما رقم زده اند. بسیاری از گردشگران این شهر را به نوعی اسرارآمیز می دانند.

قلعه جیسلمیر به عنوان مهم ترین نماد این شهر شناخته شده است. شما با وارد شدن به این قلعه بی شک شگفت زده می شوید. اطراف قلعه را صحرای تار فرا گرفته اند. تپه های تریکوتا نیز از سوی دیگر جلب توجه می نمایند. بخش مهمی از این سازه را سنگ ها شکل داده اند. دیوارها و دژها در این بنا نیز بسیار زیبا و دیدنی هستند.

زوستل جیسلمیر که در داخل قلعه جایسالمر واقع شده است، شما را به چشم انداز ها مسحورنماینده شهر و فضای محلی دلنشین دعوت می نماید. فضای سنتی داخل هاستل، صندلی های روی پشت بام با موسیقی محلی باعث می گردد تا ساعاتی خاطره انگیز را سپری کنید. Zostel Jaisalmer بعلاوه یک تجربه سافاری بی نظیر در صحرا و از بسیاری جهات به یاد ماندنی را ارائه می دهد.

موقعیت مکانی و دید هاستل زوستل جیسلمیر بسیار عالی است. نکته منحصر به فرد در خصوص zostel این است که در داخل قلعه قرار گرفته است که تجربه ای کاملاً متفاوت برای هر کسی است که در آنجا زندگی کند. این قلعه در ارتفاعی از شهر قرار گرفته است، بنابراین چشم انداز شهر از زوستل شگفت انگیز است. این قلعه حدود 800 سال قدمت دارد و خوابگاه بخشی از قلعه است. در بین همه مکان ها، برترین غروب آفتاب را از بالکن هاستل می بینید. و برترین چشم انداز شهر طلایی!

تجربیات پیشنهادی: از کمپینگ اختصاصی سافاری شبانه در کویر بهره ببرید. غذاهای راجستانی را امتحان کنید و از مکان های میراثی دیدن کنید. روستای کولدهرا و قنوتاف های بادا باغ را کاوش کنید. غروب آفتاب را از Vyas Chhatri دیدن کنید و در بازارهای محلی قدم بزنید.

امکانات رفاهی زوستل جیسلمیر

جکوزی آب گرم، خدمات-لباسشویی-محلی، خدمات خشکشویی (اضافی)، رفت و آمد،وای فای رایگان، پرداخت با کارت، تلویزیون مشترک، تهویه مطبوع، سرویس اتاق، پذیرش 24 ساعته، رستوران و کافه ، صبحانه و …

برترین مهمان نوازی در زوستل جیسلمیر دیده می گردد. میزبان های این هاستل فوق العاده صمیمی و خوش برخورد هستند. کافه هاستل جای بسیار دوست داشتنی برای گذراندن وقت به همراه قهوه است. صاحب کافه که کافه را اداره می نماید بسیار خوش برخورد و مهربان است.

دسترسی

آدرس: On Fort, Vyasa Pada, Jaisalmer (345001)

تماس: 02248962263

منبع: گردشبان
انتشار: 21 اسفند 1401 بروزرسانی: 21 اسفند 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1415

به "زوستل جیسلمیر، هاستلی شیک و زیبا در راجستان هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوستل جیسلمیر، هاستلی شیک و زیبا در راجستان هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید