سامسونگ بزرگترین تولیدکننده تبلت در اروپا و آفریقا

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، شیوع فراگیر بیماری کووید 19 در دنیا موجب گسترش آموزش از را دور و به تبع آن احیاء بازار روبه افول تبلت ها شده است. در این دوره زمانی کمپانی سامسونگ عنوان بزرگترین فروشنده تبلت در قاره های آفریقا، اروپا و منطقه خاورمیانه را به خود اختصاص داد. فروش تبلت های این شرکت در مقایسه با 3 ماهه دوم سال 2019 تقریبا 70 درصد افزایش یافته است.

سامسونگ بزرگترین تولیدکننده تبلت در اروپا و آفریقا

با تور آفریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

به گزارش خبرگزاری مالی ایران ، بر اساس گزارش جدید یک موسسه تجزیه و تحلیل بازار موسوم به (International Data Corporation (IDC در 3 ماهه دوم امسال سامسونگ پیروز به فروش حدودا 3.37 میلیون دستگاه تبلت در مناطق اروپا، خاورمیانه و آفریقا شده است. بدین ترتیب سهم برند کره ای از بازار تبلت طی 3 ماهه دوک امسال به 28.3 درصد رسید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد 7.6 درصدی را نشان می دهد.

برای مقایسه جالب است بدانید که سهم اپل از بازار تبلت از 25 درصد در 3 ماهه دوم سال 2019 به 21.5 درصد در 3 ماهه دوم 2020 کاهش یافت. در این مدت غول کوپرتینویی پیروز به فروش 2.56 میلیون دستگاه آی پد شد و عنوان دومین فروشنده عظیم بازار تبلت را تصاحب کرد. هواوی با سهم 15 درصدی از بازار عنوان سومین تولیدکننده عظیم تبلت در دنیا را کسب کرد. کمپانی های لنوو و آمازون نیز هر کدام به ترتیب با دریافت سهم 12.1 و 3.8 درصدی از بازار رتبه های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

بازار تبلتدر منطقه اروپا، آفریقا و خاورمیانه در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد 23.8 درصدی را تجربه کرده و میزان فروش کلی تبلت در این مناطق طی 3 ماهه دوم سال 2020 به رقم 11.9 میلیون دستگاه رسیده است. این رقم نشان دهنده بیش ترین میزان رشد بازار در مناطق مذکور از سال 2013 به بعد است. موسسه IDC پیش بینی می نماید که بازار تبلت در منطقه اروپا، خاورمیانه و آفریقا طی 3 ماهه سوم و چهارم امسال به ترتیب رشد 10.9 و 3.7 درصدی را نسبت به ادوار مشابه در سال گذشته تجربه نماید.

استفانیا لورنز؛ تحلیلگر موسسه IDC معتقد است که: افزایش تقاضای مصرف کنندگان برای تبلت ها از فقدان نوت بوک ها در بازار ناشی شده بود. در واقع تبلت ها احتمالا نخستین انتخاب کاربران برای آموزش از راه دور یا تحصیل در منزل به شمار نمی فرایند؛ اما دانش آموزان کم سن و سال تر و بچه ها در عوض تهیه نوت بوک به سراغ تبلت ها رفتند.

منبع: اقتصاد ایران
انتشار: 17 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 314

به "سامسونگ بزرگترین تولیدکننده تبلت در اروپا و آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ بزرگترین تولیدکننده تبلت در اروپا و آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید