شرایط سکونت در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در اطلاعیه شماره چهارم خود، شرایط سکونت در خوابگاه های دانشجویی در بازه امتحانات گروه اول را خاطرنشان کرد.

شرایط سکونت در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات دوره های کالج در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مدیریت امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان در اطلاعیه شماره چهارم خود، شرایط سکونت در خوابگاه های دانشجویی در بازه امتحانات گروه اول را گفت.

در این اطلاعیه آمده که با توجه به اهمیت فاصله گذاری اجتماعی و نقش موثر کاهش تعداد ساکنین خوابگاه، بر احتمال ابتلا به بیماری کووید 19، از کلیه دانشجویانی که گزینه شرکت در آزمون های مجازی غیر حضوری را انتخاب کرده اند و هیچ یک از آزمون های آن ها به صورت عملی یا حضوری از تاریخ 14 لغایت 26 تیر برگزار نمی شود، درخواست می شود حداکثر تا پنج شنبه 12 تیرماه، نسبت به ترک خوابگاه اقدام کنند.

نکات قابل توجه:

1- این اطلاعیه شامل دانشجویانی است که بر اساس برنامه آموزشی، فقط در گروه اول (برگزاری کلاس ها 17 خرداد لغایت 12 تیرماه و امتحانات 14 لغایت 26 تیرماه) قرار دارند.

2- لیست دانشجویان مجاز به سکونت در خوابگاه ها بر اساس استعلام از معاونت آموزشی دانشکده ها معین می شود.

3- دانشجویان محترم در زمان ترک خوابگاه نسبت به جمع آوری وسایل خود از اتاق، اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 289

به "شرایط سکونت در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط سکونت در خوابگاه های دانشگاه علوم پزشکی همدان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید