شریفی: کسی پشت ما نیست؛ انگار یتیم گیر آورده اند، جعفرزاده: پدیده در مشهد غریب است

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، دو بازیکن تیم پدیده خراسان از بی توجهی نسبت به این تیم گلایه کردند.

شریفی: کسی پشت ما نیست؛ انگار یتیم گیر آورده اند، جعفرزاده: پدیده در مشهد غریب است

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از مشهدمقدس، مهدی شریفی پس از شکست 3 بر صفر پدیده خراسان مقابل استقلال گفت: کسی پشت ما نیست و بازیکن ما را به سکوها راه نمی دهند. تا وقتی کسی از ما حمایت نکند، شرایط همین است و داور هم هر کاری بخواهد می نماید. پدیده در حال سقوط است و الان هم چند نفر برای بازی با استقلال آمده اند. مسئولان استان خراسان رضوی و شهر مشهد از تیم حمایت نمایند.

وی با انتقاد از اختلاف میان مدیران فوتبال خراسان رضوی با مسئولان باشگاه پدیده بیان نمود: تا چه زمانی می خواهید با هم بد باشید؟ بازیکن ما را مانند هلو اخراج می نمایند و داور می گوید تو به من فحش دادی. او به مربی ما گفت تو توپ را به سمت من شوت کردی و سیدعباسی را اخراج کرد. انگار یتیم گیر آورده اند و هر کسی که می آید، به سر ما می زند. بازیکنان ما آبرو دارند و نام آنها را تریلی نمی کشد.

هافبک پدیده خراسان با اشاره به شرایط این تیم در جدول لیگ برتر گفت: مگر می گردد شرایط اینگونه باشد و ظرف 11 هفته فقط دو امتیاز بگیریم؟ شرایط روز به روز بدتر می گردد. مربی پدیده تغییر کرد و معین شد مشکل از کادر فنی نیست. از مقامات استان و شهر خواهش می کنم جلو بیایند. اگر می خواهید با هم لج کنید، شرایط خیلی خراب می گردد.

شریفی در ادامه توضیح داد: سر کادر فنی ما را بریدند و داور گفت سیدعباسی توپ را به سمت او شوت نموده است. حرف ما ارزشی ندارد و داور قسم مان را باور نمی نماید. حق مان روزبه روز پایمال تر می گردد و ببینید شرایط چقدر به ما فشار آورده که درباره آن حرف می زنیم.

بعلاوه آزاد جعفرزاده دیگر بازیکن تیم پدیده در خصوص این مسابقه اعلام کرد: نمی توانم درباره بازی صحبت کنم و مربیان در این باره حرف می زنند. مسئولان استانی کمکی به پدیده نمی نمایند و ما در هتل و زمین بازی غریب هستیم. امروز (آدینه) هم با استقلال بازی داشتیم که چند نفر آمده بودند. با این حال هیچکس به تیم دلگرمی نمی دهد و پدیده در مشهد تنهاست. داوری هم به گونه ای است که انگار خارج از خانه بازی داریم. این شکست ارتباطی به داوری نداشت، اما همه دیدید سیدعباسی چگونه اخراج شد و ناظر بازی هم از ما عذرخواهی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1400 بروزرسانی: 8 اسفند 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1169

به "شریفی: کسی پشت ما نیست؛ انگار یتیم گیر آورده اند، جعفرزاده: پدیده در مشهد غریب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی: کسی پشت ما نیست؛ انگار یتیم گیر آورده اند، جعفرزاده: پدیده در مشهد غریب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید