شمارش معکوس کیلیان امباپه برای پاری سن ژرمن ، تکلیف مهاجم پاریسی ها روشن می گردد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، کیلیان امباپه مهاجم پاری سن ژرمن به تمرینات تیم باز می شود و باشگاه امیدوار است با انجام مذاکرات، در خصوص تمدید یا فروش این بازیکن راه حلی پیدا کند.

شمارش معکوس کیلیان امباپه برای پاری سن ژرمن ، تکلیف مهاجم پاریسی ها روشن می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از مارکا، کیلیان امباپه امروز دوشنبه پس از سپری کردن تعطیلاتش به تمرینات پاری سن ژرمن باز می گردد. پس از مجادله ای که بین این بازیکن و باشگاه پیش آمد، این هفته معین می گردد این بازیکن که به فکر خاتمه دادن به قراردادش و رفتن رایگان در ژوئن 2024 است، قرارداد خود را تمدید می نماید یا در اسرع وقت از این تیم جدا می گردد.

اولین موضوعی که انتظار می رود، در این مذاکرات معین گردد در خصوص ژاوی سیمونز است که تصمیم بگیرند در باشگاه بماند یا این بازیکن هلندی را به تیم لایپزیگ آربی قرض دهند. این بازیکن به باشگاه قول داده که به صورت بازیکن آزاد نخواهد رفت و قرار است قراردادی چهار ساله امضا کند.

سیمونز بازیکن مهمی برای آینده بلندمدت باشگاه محسوب می گردد، اما ماندن یا رفتن او ممکن است به تصمیم امباپه بستگی داشته باشد. پاری سن ژرمن معتقد است که او می تواند با کسب کمی تجربه بیشتر جایگزین کیلیان گردد و اگر در نهایت قهرمان دنیا تصمیم به تمدید بگیرد، می تواند در چند سال آینده یک دارایی مهم برای فروش آنها باشد.

بدون شک این هفته ای است که پی اس جی می تواند به این قضیه سرعت ببخشد. در 22 ژوئیه تیم به ژاپن سفر می نماید و باید دید در صورت عدم پیشرفت پس از آخرین مجموعه مذاکرات چه خواهند کرد.

در همین حال، رئال مادرید همچنان منتظر است و می داند که زمان به نفع آنهاست، زیرا پاری سن ژرمن باید سطح خواسته های خود را کاهش دهد.

ولاوویچ یک جایگزین است

در همین حال پاری سن ژرمن مذاکرات خود را با دوسان ولاوویچ نیز پیش برده است و باید در خصوص او با یوونتوس به توافق برسد.

در هر صورت، این واقعیت که باشگاه همچنان به طور کامل درگیر تقویت خط حمله تیم است، نشانه آن است که گزینه بسته شدن تیم لوئیس انریکه بدون کیلیان در نظر گرفته شده است. پاری سن ژرمن می داند که یووه در لحظات حساسی قرار گرفته است، از لیگ قهرمانان اروپا خارج شده است و هنوز هیچ چیز بسته نشده است.

هشدار طرفداران پاری سن ژرمن به ولاوویچ: اگر بیایی، سه انگشتت را قطع می کنیم

لوئیز انریکه سرمربی نو پاری سن ژرمن، در اولین تابستان خود در این تیم تا حدودی شاهد همه چیز است. با توجه به اینکه کیلیان امباپه برای یک پنجره جابجایی دیگر تمام توجهات را به خود جلب نموده است، تیم فرانسوی در کوشش است برای تقویت بیشتر تیم حرکت کند و یکی از پست هایی که احتیاج به یک نام نو دارد، مهاجم مرکزی است. برای این نقش، مردی که آنها بیشتر از همه می خواهند دوسان ولاوویچ است.

مهاجم صربستانی یوونتوس ممکن است به پاریس برود، اما قبل از اینکه این انتقال حتی به نهایی شدن نزدیک گردد، بعضی از طرفداران باشگاه پاریسی با این پیغام در خارج از پارک دو پرنس عکس گرفتند که اگر بیایی، سه انگشتت را قطع می کنیم!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 تیر 1402 بروزرسانی: 27 تیر 1402 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1466

به "شمارش معکوس کیلیان امباپه برای پاری سن ژرمن ، تکلیف مهاجم پاریسی ها روشن می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمارش معکوس کیلیان امباپه برای پاری سن ژرمن ، تکلیف مهاجم پاریسی ها روشن می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید