صادقی: نبود باتجربه ها، کار دستمان داد

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، سرمربی سایپا معتقد است یکی از دلایل اصلی شکست تیمش نبود 3 بازیکن با تجربه این تیم است.

صادقی: نبود باتجربه ها، کار دستمان داد

به گزارش خبرنگاران، ابراهیم صادقی سرمربی سایپا پس از شکست یک بر صفر تیمش برابر شهرخودرو در نشست خبری این ملاقات حاضر شد و اظهار کرد: تا قبل از این که گل بخوریم، بازی خوبی بود و حتی موقعیت های ما بهتر از حریف بود اما بعد از خوردن گل، شیرازه تیم ما به هم خورد و اگر دروازه بان ما عملکرد خوبی نداشت، شهرخودرو می توانست گل های بعدی را هم به ثمر برساند.

وی ادامه داد: این ترکیب جدیدی که امروز استفاده کردیم، به دلیل این که روز خوب تیم ما نبود، نتوانست تاثیرگذار باشد. کمبود 3 بازیکن باتجربه ما باعث شد نتوانیم به بازی برگردیم. ما در بازی های قبلی هم سابقه عقب افتادن از رقبا را داشتیم اما توانسته بودیم با مدیریت کردن بازیکنان باتجربه مان، به بازی برگردیم. نبود مسلمان، ماهینی و گرامی در عملکرد ما تاثیرگذار بود. در مجموع روز خوب تیم ما نبود و به مهدی رحمتی و شهرخودرو تبریک می گویم.

صادقی در خاتمه اضافه نمود: تیم ما در گلزنی خوب نبود. مهاجمان ما جوان هستند. در 3 بازی قبلی موقعیت های خوبی ایجاد می کردیم اما به گل نمی رسیدیم. گلزنی یک خوی ذاتی است و ما مجبوریم با تمرین به آن برسیم. بعد از گل با دو مهاجم بازی کردیم و چند موقعیت به حریف دادیم که دروازه بان ما خوب عمل کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 بهمن 1399 بروزرسانی: 22 بهمن 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 622

به "صادقی: نبود باتجربه ها، کار دستمان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: نبود باتجربه ها، کار دستمان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید