ضرورت حل مسائل حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، به گزارش خبرنگاران به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، دکتر زارعیان در نشست هم اندیشی فعالان مخابرات با اشاره به اینکه کار گسترده در بازاریابی و فروش باید به همراه استفاده بهینه از نیروهای موجود باشد گفت: این نکته مهم باید در تمام بخش های دیگر شرکت نیز مورد تاکید قرار گیرد.

ضرورت حل مسائل حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت

وی با تاکید به کسب درآمد و کاهش هزینه ها گفت: کارگروهی در حال تشکیل است که تمام مسایل به جای مانده بین FCP ها و شرکت مخابرات به ویژه از نظر مالی را بررسی و در جهت حل آن اقدام شود.

وی با اشاره به کارهای گرفته در حوزه تجاری گفت: در حال حاضردر این بخش ، تاخیر جایز نیست و حتی در صورت وجود ریسک ، باید ریسک پذیری را نیز به همراه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اهمیت حوزه شبکه و فناوری اطلاعات و پیشرفت در این حوزه متناسب با دنیای امروز ارتباطات، گفت: بسیاری از فرایندهای غیر ضروری باید قطع و بهینه سازی شود.

دکتر زارعیان افزود: در تلکام های برجسته دنیا حداقل یک سوم نیروها در بخش تجاری متمرکز هستند و در حوزه تجاری شرکت مخابرات ایران نیز به عنوان بخش درآمدزای شرکت، تحولات گسترده ای باید انجام شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 آذر 1400 بروزرسانی: 20 آذر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1084

به "ضرورت حل مسائل حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت حل مسائل حرفه ای و استفاده بهینه از سرمایه های انسانی شرکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید