طراحی داخلی طراحی دکوراسیون

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون 09125754921 - 44274146

طراحی داخلی طراحی دکوراسیون

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت فلزی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

امروزه بیشترا مردم در ایران علاقه دارند که خانه خود را با سبک ساده و مدرن طراحی نمایند . طراحی داخلی یک بنا بستگی به اندازه و بر آورد آن منزل و سبک مورد علاقه کارفرما وو رعایت ضوابط و استاندارد های طراحی می باشد . اتاق پذیرایی که یک بخش مهمی در هرر بنایی می باشد به همین دلیل بیشتر مردم و خانواده ها به طراحی این بخش نسبت به سایر بخش ها توجه زیادی نشان می دهند علاوه بر طراحی دکوراسیون اتاق پذیراییی بسته به چیدمان و در نظر دریافت سبک مورد نظردر این فضا ، طراحی سایر قسمت هایی دیگر خانه مانند اتاق خواب و نشیمن و آشپزخانه و ... معین می گردد.

طراحی اتاق پذیرایی با دکوراسیون های ساده و شیک همراه با طراحی کاربردی

بیشتر مردم با شنیدن دکوراسیون ساده برای پذیرای فکر میکند که حتما باید فضا با متراژ کم باشد که به اجبار طراحی ساده و مدرن انجام گردد ولی می توان برای طراحی پذیرایی با متراژ بالا هم از دکوراسیون ساده وشیک استفاده کرد که جذابیت زیادی بر خوردار باشد چه بسا که در مکتب مدرنیته با شعار آقای لوکوربوزیه که زیبایی در سادگی می باشد اعلام کرد، برای دکوراسیون های ساده در یک بنا باید از لوازم های دکوری ساده با رنگ های تقریبا یکنواختی استفاده گردد که برای جلوگیری از یکنواختی و کسل نمایندگی در محیط پذیرایی می توان بین لوازم هایی که برای تزیینات و دکور فضا استفاده میگردد با طرح و رنگ هایی خاصی استفاده گردد .

یکی از لوازم هایی که در دکوراسیون پذیرایی مهم تلقی می گردد انتخاب مبلمان و قالی می باشد بنابراین بهتر است در رنگ و طرح آنها نسبت به طراحی داخلی پذیرایی دقت کامل گردد . برای طراحی دکوراسیون ساده و شیک می توان با استفاده از گلدان های زیبا و تابلو و قاب عکس و شلف های دیواری و مجسمه و..... ایده های کاربردی در فضای پذیرایی محسوب کرد . نورپردازی در فضای پذیرایی به جذابیت بیشتر آن یاری میکند بنابراین بهتر است برای طراحی فضای پذیرایی از نورپردازی کاربردی و مدرن استفاده گردد که در کنار نورپردازی استفاده از آباژورها وچراغ های تزیینی یکی از ایده های تزیینی برای فضای پذیرایی محسوب میگردد .

از نمونه کارهای بازسازی ساختمان و بازسازی و دکوراسیون شرکت دکوراسیون داخلی خبرنگاران دیدن فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 357

به "طراحی داخلی طراحی دکوراسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی طراحی دکوراسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید