قطعیت محکومیت فرهاد مجیدی

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، خبرنگاران: حکم فرهاد مجیدی برای پرداخت جریمه نقدی قطعیت دارد.

قطعیت محکومیت فرهاد مجیدی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، از روز گذشته ماجرای حکم محکومیت فرهاد مجیدی سرمربی آبی پوشان مرکز سرتیتر اخبار رسانه ها شده و این در حالی است که این خبر با شایعاتی همراه است.

یکی از شایعاتی که در مورد حکم صادر شده وجود دارد، اعلام این حکم در مورد حمله تند فرهاد مجیدی به آذری جهرمی وزیر سابق ارتباطات است که پس از اعلام این حکم خیلی زود آذری جهرمی اسم داشت که در مورد صحبت های فرهاد مجیدی در نشست خبری اردیبهشت ماه هیچ شکایتی نداشته است.

حسین شریفی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران در برنامه تلویزیونی درباره حکم فرهاد مجیدی گفت: این حکم در مورد کنفرانس خبری فرهاد مجیدی در روز 10 خرداد ماه است که مواردی را مطرح کردند که کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال در مورد اظهارات فرهاد مجیدی رسیدگی کردند و حکم اولیه صادر و به وی اعلام شد.

وی اضافه نمود: پس از صدور حکم اولیه برای فرهاد مجیدی زمان دفاع هم صادر شد و در تیرماه حکم جریمه نقدی 500 میلیون ریالی برای فرهاد مجیدی قطعی شد.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران گفت: علت محرومیت فرهاد مجیدی پرداخت نشدن جریمه صادر شده است و با پرداخت جریمه ، فرهادی مجیدی می تواند فعالیت خود را از سر بگیرد.

منبع: رکنا
انتشار: 9 مهر 1400 بروزرسانی: 9 مهر 1400 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1010

به "قطعیت محکومیت فرهاد مجیدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطعیت محکومیت فرهاد مجیدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید