مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا ، شکست زودهنگام گرایی و مختاری ، پیروزی دادمرز و صعود علیزاده به یک چهارم

به گزارش پایگاه خبری شیرگاه نیوز، محمد علی گرایی در رقابت برابر کشتی گیر کره ای بازنده شد تا در انتظار حضور این کشتی گیر در فینال باشد.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا ، شکست زودهنگام گرایی و مختاری ، پیروزی دادمرز و صعود علیزاده به یک چهارم

به گزارش خبرنگاران در ادامه رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی دنیا در وزن 55 کیلوگرم که 18 نفر حضور دارند، پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه رفت و با نتیجه 6 بر 5 به فزونی رسید. این فرنگی کار کشورمان در دور سوم به مصاف برنده ملاقات میان ندیالکو پتروف از بلغارستان و امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان می رود.

پیش از این محمدرضا مختاری مقابل کشتی گیر فرانسه شکست خورد و ناصر علیزاده توانست به یک چهارم راه پیدا کند.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی رفت. وی در این مبارزه نزدیک و سخت با نتیجه 5 بر 4 به فزونی رسید و توانست راهی یک هشتم گردد. وی در دور سوم با کیم هیون وو از کره جنوبی کرد که با نتیجه 6 بر یک شکست خورد. وی برای ادامه کار در جدول بازنده ها باید منتظر حضور حریف کره ای در فینال باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 شهریور 1401 بروزرسانی: 21 شهریور 1401 گردآورنده: shirgahnews.ir شناسه مطلب: 1331

به "مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا ، شکست زودهنگام گرایی و مختاری ، پیروزی دادمرز و صعود علیزاده به یک چهارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی دنیا ، شکست زودهنگام گرایی و مختاری ، پیروزی دادمرز و صعود علیزاده به یک چهارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید